13 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb dat ook. Met alles behalve fruit. Nog geen oplossing voor gevonden helaas

2 jaar geleden

Ik heb dat ook. Met alles behalve fruit. Nog geen oplossing voor gevonden h ...
Ik met letterlijk alles... ook Fruit helaas. Hartige dingen heb ik het niet!

2 jaar geleden

Dit heb ik gehad! Nu ik 13 weken ben is het stukken minder maar nog steeds niet helemaal weg. Prik water met een smaakje, zoals munt hielp bij mij. En je hebt suikervrije drop, dat kon ik ook hebben! Behalve dat is het helaas uitzitten 😭

2 jaar geleden

Dat komt door de suiker die in je mond “gist”. Echt heel ranzig. Je tong schrapen helpt wel.

2 jaar geleden

Reactie op layla223

Dat komt door de suiker die in je mond “gist”. Echt heel ranzig. Je tong sc ...
Haha word al beroerd bij het woord gist

2 jaar geleden

Jep was bij mij pas weg toen hij was geboren 😭

2 jaar geleden

Reactie op Wallflower

Jep was bij mij pas weg toen hij was geboren 😭
Oh bahhh

2 jaar geleden

Ik heb het echt na alles Bah bah 😩

2 jaar geleden

Reactie op Meisjeonbekend1995

Oh bahhh
Jaa heb het nu weer 😴

2 jaar geleden

Hebben jullie tips wat lekker is om te drinken. Van hele Zoete drankjes krijg ik dus die vieze smaak. Warme dranken heb ik afkeer tegen.... Zou het fijn vinden om met oud en nieuw wat lekkers te drinken

2 jaar geleden

Een goeie 0% bubbel? Leitz ein zwei zero is dit en hij is heerlijk! Zijn ook blikjes van te krijgen! Hij is fris en niet zoet maar wat droger. Moet je uiteraard wel van houden haha Ik heb met kerst deze fles soldaat gemaakt en met oudjaar doe ik de rose bubbel! Kan niet wachten maar die is wel echt een stukkie zoetter

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Een goeie 0% bubbel? Leitz ein zwei zero is dit en hij is heerlijk! Zijn oo ...
Waarkoop je deze

2 jaar geleden

Reactie op Meisjeonbekend1995

Waarkoop je deze
De wijnschuur! Daar bestellen wij regelmatig iets. Ik heb deze bij onze slijterij gekocht (borrelpunt Nistelrode) waar ik eerst heb mogen proeven. Bij de wijnschuur hebben ze veel 0.0 btw