12 Reacties

één maand geleden

Ik doe het op een plastic lepeltje. Nadeel van in de fles doen is dat als de fles niet opgedronken word dat je dan niet weet of de druppels wel naar binnen zijn gegaan.

één maand geleden

Wij doen het in de fles anders vergeten we het en krijgt ze niks binnen

één maand geleden

Rechtstreeks in de mond, zijn bij ons maar 2 druppels

één maand geleden

In de fles, die gaan hier altijd leeg dus ben er niet bang voor dat ze te weinig binnenkrijgt ☺️

één maand geleden

Wij doen de druppeltjes in een flesspeen en geven dit voordat ze de fles krijgt.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

In de fles, die gaan hier altijd leeg dus ben er niet bang voor dat ze te w ...
Hier doen we het ook zo!

één maand geleden

Reactie op Framblijtje

Rechtstreeks in de mond, zijn bij ons maar 2 druppels
Hier ook rechtstreeks in de mond, ik geef bv en geef het tussendoor, zodat ze de smaak kwijt raakt en alles goed doorslikt.

één maand geleden

Op een lepeltje... niet alle flessen gaan altijd leeg en met een plastic lepeltje en daarna de fles is het zo weg

één maand geleden

In de ochtendfles! Advies 3 tot 6 druppels (laveen) dus doe er meestal 4/5 dan weet ik zeker dat er tenminste 3 druppels naar binnen gaan mocht hij wat laten staan (wat meestal niet zo is met de ochtendfles haha)

één maand geleden

Op een lepeltje, was het advies van de kraamhulp. Als ze namelijk de fles niet helemaal leegdrinken hebben ze ook niet alle druppeltjes gehad, als je het daarin doet.

één maand geleden

Ik druppel het direct in zijn mond.

één maand geleden

Even los in de flesspenen, met een beetje melk. Daarna draai ik de speen op de fles en drinkt hij verder. Wat evt nog wat achter is gebleven komt dan met de eerste slokken alsnog mee. Zo weet ik zeker dat hij ze heeft gehad. Ook als de fles niet op komt