Hii,
Voor de mama’s die borstvoeding geven. Stoppen jullie met het geven van vitamine K bij 3 maanden of gaan jullie door met het geven?
Ik weet zelf niet zo goed wat verstandig is 😓
Ik vergeet die soms te geven 🙈 opzich kan het geen kwaad denk ik. Niet elke mama geeft het waarschijnlijk ook aan hun kindje..je kan misschien inderdaad doorgaat tot de druppeltjes op zijn?
Moet dat langer als je borstvoeding geeft dan? Ik ben gestopt na 14 weken m ...
Je hoeft het toch überhaupt alleen te geven als je borstvoeding geeft? Ik heb je laten vertellen dat het aan vrijwel alle kunstvoeding al is toegevoegd. Maar geen idee, want ik geef zelf bv haha dus tot 3 maanden gedaan (als ik het niet vergat).
Ja volgens mij ook! En volgens mij maken kindjes het vanaf 3 maanden zelf a ...
Ik weet het niet precies. Mijn beperkte onderzoek zei volgens mij dat er een klein percentage kindjes is dat last heeft van het tekort in de eerste maanden en dat de oplossing is om iedereen extra vitamine K te geven. Maar wat ik wel zeker weet is dat het advies inderdaad tot 3 maanden is!
Oké bedankt dames! Ik las dat het t/m 3 maanden moest. Maar wilde toch even nagaan of we ermee door moesten gaan.
Dan ga ik ook stoppen tot het potje leeg is :)
Je hoeft het toch überhaupt alleen te geven als je borstvoeding geeft? Ik h ...
Als je baby 500 ml of meer Kunstvoeding per dag drinkt, hoef je geen vitamine K te geven en idd maar tot een bepaalde leeftijd bij borstvoeding omdat ze het daarna zelf aanmaken.