14 Reacties

5 dagen geleden

Moet dat langer als je borstvoeding geeft dan? Ik ben gestopt na 14 weken met vit k.

5 dagen geleden

Potje was op met 11 weken en 6 dagen dus ja, gestopt!😆

5 dagen geleden

3 maanden is genoeg. Lees het anders terug in het groene boekje can het CB 😉Ik maak het potje nog even op

MOD

5 dagen geleden

Ik vergeet die soms te geven 🙈 opzich kan het geen kwaad denk ik. Niet elke mama geeft het waarschijnlijk ook aan hun kindje..je kan misschien inderdaad doorgaat tot de druppeltjes op zijn?

5 dagen geleden

Reactie op Otto95

Moet dat langer als je borstvoeding geeft dan? Ik ben gestopt na 14 weken m ...
Je hoeft het toch überhaupt alleen te geven als je borstvoeding geeft? Ik heb je laten vertellen dat het aan vrijwel alle kunstvoeding al is toegevoegd. Maar geen idee, want ik geef zelf bv haha dus tot 3 maanden gedaan (als ik het niet vergat).

5 dagen geleden

Reactie op barbzz

Je hoeft het toch überhaupt alleen te geven als je borstvoeding geeft? Ik h ...
Ja volgens mij ook! En volgens mij maken kindjes het vanaf 3 maanden zelf aan, dus hoef je niet meer extra te geven als je bv geeft toch?

5 dagen geleden

Reactie op Otto95

Ja volgens mij ook! En volgens mij maken kindjes het vanaf 3 maanden zelf a ...
Ik weet het niet precies. Mijn beperkte onderzoek zei volgens mij dat er een klein percentage kindjes is dat last heeft van het tekort in de eerste maanden en dat de oplossing is om iedereen extra vitamine K te geven. Maar wat ik wel zeker weet is dat het advies inderdaad tot 3 maanden is!

5 dagen geleden

Oké bedankt dames! Ik las dat het t/m 3 maanden moest. Maar wilde toch even nagaan of we ermee door moesten gaan. Dan ga ik ook stoppen tot het potje leeg is :)

5 dagen geleden

Reactie op barbzz

Je hoeft het toch überhaupt alleen te geven als je borstvoeding geeft? Ik h ...
Als je baby 500 ml of meer Kunstvoeding per dag drinkt, hoef je geen vitamine K te geven en idd maar tot een bepaalde leeftijd bij borstvoeding omdat ze het daarna zelf aanmaken.

5 dagen geleden

Oh wat stom... ik ben even doorgegaan nog een halve maand met vit K terwijl hij al drie maanden is geweest- nu 3.5 kan dat kwaad? 😱

5 dagen geleden

Reactie op Pindakaas0904

Potje was op met 11 weken en 6 dagen dus ja, gestopt!😆
Ja hier ook met 10.5 week gestopt toen het flesje leeg was

5 dagen geleden

Cb zei idd na 3 maanden mag je stoppen.

5 dagen geleden

Reactie op pln92

Oh wat stom... ik ben even doorgegaan nog een halve maand met vit K terwijl ...
Ik lees op het internet dat het niet schadelijk is🤷🏻‍♀️

5 dagen geleden

Vanaf 3 maanden maken ze het zelf aan en kun je stoppen