15 Reacties

vor 4 Monaten

Nog een foto

vor 4 Monaten

Zonneallergie?

vor 4 Monaten

Lijkt haast wel warmte uitslag of zonneallergie zoals Elisa opmerkt. Koude kompressen of een tube koelzalf halen en goed blijven smeren mocht je wel jeuk krijgen zijn altijd goede tips 🙂

vor 4 Monaten

Zulke heb ik in mijn gezicht (bij de charmante inhammen bij mijn haargrens). Dat had ik ook tijdens mijn vorige zwangerschap en nam daarna weer af. Ik denk inderdaad dat het pigmentvlekjes van de zon zijn.

vor 4 Monaten

Reactie op Elisa1998

Zonneallergie?
Heb het al vanaf 6weken zwangerschap😊

vor 4 Monaten

Reactie op xsheroon

Lijkt haast wel warmte uitslag of zonneallergie zoals Elisa opmerkt. Koude ...
Heb het al vanaf de 6weken zwangerschap😊 ben nu 35 weken zwanger😊

vor 4 Monaten

Ik heb wel allemaal pukkeltjes/sproetjes/moedervlekjs in mijn nek, had ik de vorige zwangerschap ook en is na de bevalling uiteindelijk ook weer weggegaan. Of is het bij jou meer rood dan bruin? Nou ja, hoop iig voor je dat het iets vergelijkbaars is en dat het dus ook weer vanzelf wegtrekt 😬

vor 4 Monaten

Reactie op Bloemke13

Ik heb wel allemaal pukkeltjes/sproetjes/moedervlekjs in mijn nek, had ik d ...
Ja lijken indd soort sproetjes /mini bloeduitstortingkjes😇 jaa bij mn eerste zwangerschap trok het ook weg! Was gewoon benieuwd 😊😊

vor 4 Monaten

Reactie op Tamara1997

Ja lijken indd soort sproetjes /mini bloeduitstortingkjes😇 jaa bij mn eers ...
O ja ik zie het nu in je bericht staan. Lezen is ook een kunst 😅 haha ik ben niet hoogzwanger ofzo ... apart wat al die hormonen doen 🙃

vor 4 Monaten

Zijn het misschien 'spinnenkopjes' (rode vlekjes veroorzaakt door verwijde bloedvaten)? Ik heb ze veel in mijn hals en gezicht sinds de zwangerschap.

vor 4 Monaten

Ik heb precies hetzelfde op mijn arm en hand al sinds een paar maanden. Is geen zonneallergie ofzo omdat het niet jeukt. De verloskundige zei dat het weer wegtrekt naar de zwangerschap. Maar wat het precies is, geen idee🙈

vor 4 Monaten

Reactie op MarMalade

Zijn het misschien 'spinnenkopjes' (rode vlekjes veroorzaakt door verwijde ...
Ik ga is googlen😊 dankjewel!

vor 4 Monaten

Reactie op kellsni

Ik heb precies hetzelfde op mijn arm en hand al sinds een paar maanden. Is ...
Precies dit ja! , ik ga er eens op letten hoelang het blijft zitten na mn bevalling😂😌

vor 4 Monaten

Yes ik heb het ook en ook alleen linker hand 🤷‍♀️ kan me niet herinneren of ik het bij mijn dochter ook had... lijken inderdaad sproetjes/moedervlekjes

vor 4 Monaten

Ik heb het ook helaas.. Ook al een paar maanden, hopelijk trekt het idd snel weg! Bij mij jeukt het ook niet overigens