In de herfstvakantie gaan we als gezin vliegen naar Turkije. Dan is mijn jongste zoon 3,5 maand. We nemen een tentje mee waar hij ‘s nachts in kan slapen en evt bij het zwembad & draagzak natuurlijk ook. Nu twijfel ik of we de maxi cosi én de reiswieg mee moeten nemen.. Nee? welke dan? Of heeft iemand dé tip?
Verder nog tips?
Met ons eerste zoontje zijn wij na 9 weken gaan vliegen (reis was al geboekt en ik beviel pas met 42 weken). Heel voed gegaan. Wij hadden kinderwagen met wieg mee, daar sliep hij veel in en op mij onder een parasol. Snachts in een camping bedje van de locatie.
Wij gaan in november voor het eerst op vakantie met onze kleine van 4 maanden, we nemen de Lara 2 reisbuggy mee, die kan ook plat voor kleinere baby’s en erna kunnen ze erin zitten
Wij zijn nu in Griekenland, baby is 9 weken en de oudste 1,5. Wat hier goed werkt is wanneer we eten de buggy van de oudste in de ligstand zetten en daar een matrasje in leggen. Zo kan de baby naast onze tafel slapen terwijl de oudste gewoon aan tafel mee eet! Wij hebben gekozen voor een all inclusive vakantie en lopen dus niet heel veel rond, de kinderwagen met reiswieg mis ik daarom niet. Alles wat we lopen doen we met de draagzak.
Wij zijn met 6 weken gegaan en hebben de maxi Cosi + adapters en onderstel kinderwagen meegenomen, dit werkte top! Je mag deze meenemen tot de gate en zijn daar over gegaan op de draagzak