7 Reacties

één maand geleden

Met ons eerste zoontje zijn wij na 9 weken gaan vliegen (reis was al geboekt en ik beviel pas met 42 weken). Heel voed gegaan. Wij hadden kinderwagen met wieg mee, daar sliep hij veel in en op mij onder een parasol. Snachts in een camping bedje van de locatie.

één maand geleden

Oja en maxicosi gehuurd bij de auto, alleen daarin gebruikt

één maand geleden

Wij gaan in november voor het eerst op vakantie met onze kleine van 4 maanden, we nemen de Lara 2 reisbuggy mee, die kan ook plat voor kleinere baby’s en erna kunnen ze erin zitten

één maand geleden

Wij zijn nu in Griekenland, baby is 9 weken en de oudste 1,5. Wat hier goed werkt is wanneer we eten de buggy van de oudste in de ligstand zetten en daar een matrasje in leggen. Zo kan de baby naast onze tafel slapen terwijl de oudste gewoon aan tafel mee eet! Wij hebben gekozen voor een all inclusive vakantie en lopen dus niet heel veel rond, de kinderwagen met reiswieg mis ik daarom niet. Alles wat we lopen doen we met de draagzak.

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Wij zijn nu in Griekenland, baby is 9 weken en de oudste 1,5. Wat hier goed ...
Slim zeg! Wij hebben ook all inclusive, ideaal. Hoe heb je je baby vervoerd in de bus? In de draagzak? Of had je een auto gehuurd?

één maand geleden

Reactie op mariskalisanne

Slim zeg! Wij hebben ook all inclusive, ideaal. Hoe heb je je baby vervoerd ...
Wij hadden een taxi transfer vanuit het hotel inclusief kinderzitje :)

één maand geleden

Wij zijn met 6 weken gegaan en hebben de maxi Cosi + adapters en onderstel kinderwagen meegenomen, dit werkte top! Je mag deze meenemen tot de gate en zijn daar over gegaan op de draagzak