5 Reacties

4 maanden geleden

Bij mijn 1e zwangerschap, 10 dagen te vroeg bevallen braken om half 10 in de ochtend mijn vliezen en de weeën begonnen om half 2 in de middag...

4 maanden geleden

Mijn vliezen braken ook spontaan met 36+3 om 1 uur ‘s nachts. Direct naar het ziekenhuis gegaan. Inderdaad hetzelfde als bij jou het mocht beginnen maar liever wachten tot 37 weken. Rond 16 uur ‘s middags begonnen de weëen en uiteindelijk is onze dochter geboren rond 2 uur ‘s nachts de volgende dag, dus met 36+4.

4 maanden geleden

Reactie op mini1107

Mijn vliezen braken ook spontaan met 36+3 om 1 uur ‘s nachts. Direct naar h ...
Hoe lang moest je toen nog in het ziekenhuis blijven? En was ze verder wel gewoon helemaal gezond ?

4 maanden geleden

Reactie op C.L

Hoe lang moest je toen nog in het ziekenhuis blijven? En was ze verder wel ...
Omdat ze prematuur was en omdat ik langdurig gebroken vliezen had (langer dan 24 uur) moesten we nog een nachtje blijven. Ze is die volgende ochtend nog een keer nagekeken door de kinderarts en daarna mochten wij al naar huis. Verder is ze helemaal gezond en merken we er eigenlijk niks van dat ze te vroeg geboren is gelukkig! Veel succes en hopelijk krijg je snel duidelijkheid! :)

4 maanden geleden

Wat spannend voor je! Hier een succesverhaal: Mijn vliezen braken 2 weken geleden met 35.1 en heb het tot 35.5 kunnen rekken. Wel best veel regelmatige weeën gehad die dagen, maar het zette steeds niet door. Ik was die dagen deels in het ziekenhuis en deels thuis. Uiteindelijk was mijn vriend even weg en zette het ineens door. Ben toen onder de douche gaan zitten en toen ging het best snel. Ze is in de nacht geboren tijdens volle maan. Ze woog 2414 gram en deed het gelijk super goed en we mochten na een paar dagen naar huis. Ze huilde al nog voor ze er goed en wel uit was en dronk gelijk aan de borst. Dus heel fijne start gehad. Nu ligt ze lekker op mijn borst te slapen. Hopelijk helpt dit! Zet m op!