28 Reacties

5 maanden geleden

Maar als je denkt dat je vliezen zijn gebroken dat moeten ze je toch gewoon helpen? Want plas ruikt niet zoet?! Ze moeten je gewoon helpen en goed kijken

5 maanden geleden

Twee keer een plas water wat zoet rook klinkt toch echt wel als vruchtwater… Wat vreemd dat er gezegd word dat het erbij hoort. Volgens mij is het niet de bedoeling dat je met gebroken vliezen door blijft lopen. Ik heb helaas verder geen ervaring of advies voor je. Sterkte en ik hoop dat de bevalling gauw doorzet!❤️

5 maanden geleden

Reactie op kaout123

Maar als je denkt dat je vliezen zijn gebroken dat moeten ze je toch gewoon ...
😯😯

5 maanden geleden

Wat raar.. want vruchtwater is echt wel zoet... Raar dat ze u niet helpen... Is er een optie om ergens anders naartoe te gaan? Als je echt ongerust bent zou ik dan toch een ander ziekenhuis opzoeken.. alle zou ik dan toch doen...

5 maanden geleden

"Hoort erbij" huh?! Als je vliezen zijn gebroken dan komt je kindje al gauw. Ik vind dit heel raar!

5 maanden geleden

Reactie op kimmietjje

Wat raar.. want vruchtwater is echt wel zoet... Raar dat ze u niet helpen.. ...
Bedankt voor de tip! Goeie om uit te zoeken of ik ergens anders voor een second opinion of dergelijke kan gaan.

5 maanden geleden

Ik zou opnieuw bellen met het ziekenhuis en situatie nog eens voorleggen. Mogelijk even wat harder zijn als ze je willen afwimpelen met kom morgen maar. Zou echt zeggen dat je sterk denkt dat het je vliezen zijn die gebroken zijn bijna 48 uur geleden. Ik kan er niet over mee praten maar lijkt me toch ook wel dat ze andere testen kunnen doen dan het vocht opvangen. Als je zelf niet een lekker gevoel hebt moeten ze je gewoon opnieuw even zien

5 maanden geleden

Wat is dat toch met dat 'afschepen'? Gewoon terugbellen hoor, en desnoods eisen dat ze je opnemen of wat dan ook. Als je tegenwoordig geen grote mond opentrekt word je niet meer geholpen lijkt het wel.

5 maanden geleden