Ik ben morgen 39 weken zwanger. Dinsdagnacht verloor ik 2x een plas met water waarvan ik dacht dat het mijn vliezen waren.
Het water was doorzichtig en rook zoet. Vanaf dat moment heb ik bloedverlies (Vers bloed maar ook oud bloed) en soms vocht verlies. Mijn VK zegt dat dit erbij hoort. Gisteren allerlei controles. Vandaag doorgestuurd naar het ziekenhuis om afspraken te maken om in te leiden omdat de bevalling niet op gang komt. Op dat moment vroegen ze om vocht op te vangen alleen lukte het niet (het was meer urine). Ik ben weer naar huis gestuurd omdat het vocht meer urine was en de baby op de echo nog genoeg vruchtwater heeft. Ik word niet ingeleid en moet thuis wachten.
Herkent iemand dit?
Na 9 maanden vol klachten ben ik op en ik zie steeds meer op tegen de bevalling. Ik heb dit al vaker aangegeven alleen gebeurt hier voor mijn gevoel weinig mee. Herkent iemand dit of heeft iemand tips voor mij?
Hey TS, moest ineens aan je denken. Ik zie op je profiel dat je inmiddels bent bevallen van je zoontje. Gefeliciteerd!
Hopelijk gaat alles goed met jullie!
Sorry allen! Zie nu pas de berichten. Ik ben intussen bevallen, ik kreeg die nacht weeen. In het ziekenhuis wilde ze mijn vliezen breken maar kwam niks uit dus ze waren wel gebroken.
We hebben een zoon gekregen! Nogmaals excuus voor de late reactie