7 Reacties

4 maanden geleden

Bij mijn eerste kindje waren mijn vliezen geboren bij 36 weken, in de ochtend.. in de avond begonnen de weeën. Hele nare bevalling, hij was een sterrenkijker en het duurde 48 uur voordat hij er was. Ik moest met spoed ingeknipt worden en m’n placenta wilde niet geboren worden dus ook nog eens 1,5 liter bloed verloren. Uiteindelijk na een paar dagen werd hij te geel, ook dat nog haha. Ik hoop dat het voor jou allemaal goed gaat ❤️. Mijn ervaring was niet heel positief 🤣. Ben nu 38+2 dus ben er gelukkig ver overheen! Haha

4 maanden geleden

Mijn vliezen braken bij mijn eerste kindje met precies 36 weken. Na ongeveer 3 uur begonnen de weeën. Zo’n 3 uur later had ik na een weeënstorm volledige ontsluiting. Het persen ging niet zo goed en duurde ook zo’n 3 uur (met opwekkers). De placenta werd geboren met een prik oxytocine en wat geduw en getrek. Al met al een vlotte bevalling waar ik prima op terug kijk. Ik wens je een voorspoedige bevalling toe! Hopelijk gaat alles goed voor jou en je kindje❤️

4 maanden geleden

Geen ervaring, veel succes hopelijk blijft het kleintje nog even zitten❤️

4 maanden geleden

Ik ben donderdagochtend met 36+1 opgenomen nadat mijn vliezen braken. Heb wel wat voorweeën maar het zet niet door. Gelukkig ook, dan kan het voorlopig nog in de buik doorgroeien.

4 maanden geleden

Hey hoe is het nu met je ?

4 maanden geleden

Reactie op rs2024

Hey hoe is het nu met je ?
Gaat goed! Hij wilde zich te graag laten zien aan de wereld 🩵 hij is dezelfde nacht nog geboren

4 maanden geleden

Reactie op Babyiscoming2024

Gaat goed! Hij wilde zich te graag laten zien aan de wereld 🩵 hij is dezel ...
Aww gefeliciteerd 🥰❤️ geniet van hem