8 Reacties

3 maanden geleden

Zo zag het er bij mij uit met mn vliezen maar wel extreem meer en het bleef stromen. Het hele bed was nat. Ik zou gewoon voor de zekerheid bellen naar de vk.

3 maanden geleden

Reactie op Chella0501

Zo zag het er bij mij uit met mn vliezen maar wel extreem meer en het bleef ...
Ik heb inderdaad de verloskundige gebeld en die komt zo langs om het te checken.. Wat spannend! Ik vraag me wel af of ik nu nog in bad mag bevallen aangezien mijn vliezen zijn gebroken..

3 maanden geleden

Reactie op kayeli

Ik heb inderdaad de verloskundige gebeld en die komt zo langs om het te che ...
Met gebroken vliezen mag je gewoon in bad bevallen hoor!

3 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Met gebroken vliezen mag je gewoon in bad bevallen hoor!
Oh gelukkig! 🤭 Ik las ergens dat het niet mocht in verband met verhoogde infectie risico’s (?)

3 maanden geleden

Reactie op kayeli

Oh gelukkig! 🤭 Ik las ergens dat het niet mocht in verband met verhoogde i ...
Nee volgens mij adviseren ze alleen om te wachten met in bad gaan tot je goede weeën hebt. Maar ik zou het zo gewoon even checken met VK

3 maanden geleden

Reactie op kayeli

Oh gelukkig! 🤭 Ik las ergens dat het niet mocht in verband met verhoogde i ...
Volgens mij gaat dat vooral met 'gewoon' bad gaan om te ontspannen of bijvoorbeeld een jacuzzi. Bij de meeste vrouwen breken de vliezen pas tijdens de bevalling, dus dan zou uiteindelijk ook niemand er in mogen :) komt helemaal goed, veel succes!!

3 maanden geleden

Hoe is het nu? Benieuwd of het vruchtwater was en of je inmiddels bevallen bent!

3 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Hoe is het nu? Benieuwd of het vruchtwater was en of je inmiddels bevallen ...
Hi Saartje, het was geen vruchtwater maar die brak dezelfde nacht nog! Wel had de kleine in het vruchtwater gepoept.. Eerlijk gezegd heb ik een verschrikkelijke eerste ervaring gehad maar hij is er en het is het mooiste dat er is! Mijn bevalling heeft in totaal 36 uur geduurd 😭