3 Reacties

één maand geleden

Volgens mij is dit nog wel wat jong om over te stappen op een vloerbed.. wij hebben het ledikantje gebruikt tot het moment dat hij er uit kon klimmen (met slaapzak aan) en dat was pas toen hij 3 jaar was..

één maand geleden

Wij hebben bij onze oudste zoon altijd samen geslapen en al heel snel gebruik gemaakt van een vloerbed voor de dutjes overdag. Dit deden we ook al ruim voor zijn eerste verjaardag. Ik vond dit super goed werken! Je kunt zelf kijken of dit op die leeftijd al voor jullie werkt. Er is veel te vinden/lezen over vloer bedden en alle voordelen die het heeft. Gewoon even in verdiepen ☺️

één maand geleden

Ik zou het doen, zeker omdat je er bij kunt liggen. Onze oudste wordt in november 3 en slaapt sinds drie weken in een groot bed (90x200). Wij waren er helemaal klaar mee om snachts naast zijn peuterbed te zitten, nu gaan we er gewoon bij liggen. Onze tweede slaapt tot nu toe gewoon in een ledikant en blijft ook zo als het goed gaat. Mocht hij ook een moeilijke slaper worden dan gaan wij al eerder over naar een eenpersoonsbed, en als hij jonger is dan onze oudste nu, dan zal dat ook een vloerbed worden.