23 Reacties

5 maanden geleden

Ik wilde vanaf 34 weken ongeveer ermee beginnen. Ik moet nog alles wassen

5 maanden geleden

Ik was heel snel, vanaf week 25 al. Zo hoef ik niet te stressen. Nu 32+2 wkn en vandaag erachter gekomen dat ik nog een aantal dingen mistte dus blij dat ik vroeg begonnen was met mijn tas. 🤣

5 maanden geleden

Ik doe dat in week 36. Wij gaan dan op vakantie (niet heel ver uit de buurt) maar echt een vlucht koffer is t niet. De kleding van zusje, wat verzorging en de bevalkleding van mij. Ik had toen ook echt zo veel niet nodig in t ziekenhuis bij de bevalling van Maud. Zolang ik mijn man heb, n paar shirtjes voor mij net ruime broek en een paar setjes kleding voor zusje komt alles goed

5 maanden geleden

Hier gister alle wasjes gedraaid, vandaag de vluchttas klaar maken 😊 nu 32+1.

5 maanden geleden

Ik ben nu 32+5 en heb hem al een aantal weken staan. Ons eerste kindje, dus alles is nieuw voor ons. Vooral m’n man was ongerust of hij op het moment suprême wel de juiste spullen in de tas zou stoppen 🙊🤣. Hij heeft een lijstje van 24 baby uitgeprint met daarop een checklist van alle benodigdheden. Alles wat we nog nodig hebben de ak weken zit nog niet in de koffer, de rest wel. Het was voor ons een kleine moeite om in te pakken en het blijkt ook handig omdat ik toch achter spullen kom die handig zijn die ik vergeten was (zoals dextro en peribottle).

5 maanden geleden

Soort van ik had hem bij de eerste al bij 27 weken klaar 🤣 nu staat die half ingepakt

5 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik wilde vanaf 34 weken ongeveer ermee beginnen. Ik moet nog alles wassen
Me too

5 maanden geleden

Ohh ja goeie! Ik merk nu ik 30 w zwanger ben en ALLES nog moet doen ik toch wel gestrest wordt.... en druk in m'n hoofd. Dus we willen de komende dagen, weekjes echt wel overal aan beginnen. We hebben wel alles al in huis van ons 1e dochtertje. Maar alles staat nog op zolder. Toevallig gister bij de Ter Stal een lang zwart nachthemd gekocht voor de bevalling!

5 maanden geleden

Ik moet ook nog alles wassen en de babykamer is nu bijna leeg (lees: opslaghok geworden zodra z’n grote zus doorgeschoven is). Veel spulletjes heb ik wel gelukkig. Vorige x geen “vluchttas “ nodig gehad omdat t een geplande ks was dus dat voelt dit x wel heel anders. Net een weekje met vakantie geweest wil komende week starten met voorbereiden al is het energie level laag

5 maanden geleden

Ik ga het met 36 weken regelen, als ik met verlof ben.

5 maanden geleden

Reactie op Deniisee1992

Dapper, ik denk dat ik dan echt niets meer kan nu al zo’n grote buik😅 ik ga ook pas met 36 weken dus nog 6 weken werken 🥲

5 maanden geleden

Ben vandaag begonnen met kleertjes wassen, daarna ook nog beddengoed doen😂 zal met mn babyshower misschien ook nog e.e.a. krijgen, dus er komt sowieso nog wel 2 ladingen was bij denk ik. De shower is de dag nadat mn verlof begint (tenminste, ik wil gaan aangeven dat ik me vanaf dar moment wil ziekmelden) en dan ga ik ook beetje bij beetje beginnen met de vluchtkoffer. Ivm zwangerschapsdiabetes + insuline zal ik met 38 weken worden ingeleid, dus ik wacht sowieso niet tot 36 weken hahaha. Ik heb extra tijd nodig om vergeten dingetjes erin te doen😂

5 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Ik ben nu 32+5 en heb hem al een aantal weken staan. Ons eerste kindje, dus ...
doe er voor de zekerheid ook een oplader voor telefoon bij. daar zijn wij vorige keer voor terug gereden hihi

5 maanden geleden

Ik ga deze keer 5 weken van te voren met verlof en ga ‘m dan pakken🙂

5 maanden geleden

Ik ben nu 30 weken. Heb wel al wat babyspullen ingepakt. Moet mijn toiletartikelen en eigen setje kleding nog toevoegen. Misschien wat vroeg. Maar geeft wel rust.

5 maanden geleden

Ik ben 31+4 ik moet nog alles inpakken… ik krijg mijn 2e kindjeee en vgm is het normaal dat alles last minute gaat lijkt wel 🫣🤭

5 maanden geleden

Reactie op Mely__

Ik ben 31+4 ik moet nog alles inpakken… ik krijg mijn 2e kindjeee en vgm is ...
Herkenbaar. Hier 33 wk en ook nog niks ingepakt. nog helemaal niet klaar met de kamer ook en kleertjes nog niet compleet. Wordt weer last minute werk inderdaad. Maar we hebben dus ook al een kindje en daardoor denk ik minder gestresst of alles wel op tijd klaar is

5 maanden geleden

Ik had de spulletjes voor de baby toevallig gewassen een paar dagen voor ik mijn spoedoperatie heb ondergaan vorige week, dus die zitten al fijn in zakjes in de vluchttas. Vandaag heb ik nog wat topjes en nachthemden besteld en nog een lijstje gemaakt van wat ik echt nodig heb. Nu heb ik ook een vraag aan jullie; op de meeste checklists staan snacks op om in te pakken. Is er iemand die een goede tip heeft wat dan te halen om mee te nemen? Anders ben ik bang dat mijn partner om de haverklap weer wat gaat halen in het restaurant van het ziekenhuis🙈😂

5 maanden geleden

Reactie op Deniisee1992

Ja ik ook hoor, ervaring van vorige zwangerschap dat je dan toch dingen zoekt om te doen

5 maanden geleden

Reactie op Mely__

Ik ben 31+4 ik moet nog alles inpakken… ik krijg mijn 2e kindjeee en vgm is ...
Hahaha hier het zelfde.. dat lijkt niet zo hoor… 😂👍🏻