23 Reacties

5 maanden geleden

Ik maak deze week een lijstje wat ik nodig denk te hebben en wil volgende week alles bij elkaar verzamelen. Bij mijn eerste zwangerschap wilde ik dit doen in mijn verlof maar braken spontaan mijn vliezen met 36.1. Wil beter voorbereid zijn dit keer鈽猴笍

5 maanden geleden

Dit is het lijstje wat wij van de kraamhulp gekregen hebben: Voor mama Toiletartikelen Eventuele medicijnen Lippenbalsem Bril/lenzen+vloeistof Kleding voor tijdens de bevalling Extra (comfortabele) kleding Nachtkleding Dikke sokken Badjas Ondergoed Pantoffels en/of slippers Een flesje water Druivensuiker Afleiding (tijdschrift/muziek) Voor de baby Autostoeltje + voetenzak/dekentje Omslagdoek Twee mutsjes Drie rompertjes Twee shirtjes, twee broekjes, twee sokjes (of twee boxpakjes) Jasje Voor samen Portemonnee met pinpas, legitimatie en zorgpas Telefoon(s) met oplader Kleingeld voor de rolstoel/parkeren Eten en drinken Papieren van de verloskundige Geboorteplan en kraamzorgdossier Camera Sleutels De tas moet vanaf 36 wk klaar staan zei ze..

5 maanden geleden

Met 29 weken de vluchttas ingepakt. Mijn eerste kwam met 31 weken dus was toen blij dat ik dat had gedaan, deze keer hoop ik wel dat ze langer blijft zitten maar je weet maar nooit