6 Reacties
één maand geleden
Hier hetzelfde, voor mij de tweede keizersnede. Deze waren kort op elkaar. Heek vlot herstel gehad, maar wel die vocht ophoping. Nu 11 weken geleden bevallen.
één maand geleden
Rond 3/4 weken na mijn keizersnede kreeg ik een zwelling bij het litteken (7x7 cm, echt wel flink op den duur) en ik had veel pijn en roodheid (maar geen koorts). Dit bleek een beginnende ontsteking te zijn, met daarachter veel vocht. Ze hebben het bij mij moeten ontlasten (sneetje erin gemaakt) en ik heb een antibiotica kuur gehad. Al met al geen pretje… daarna bleef het irriteren en ik bleef een harde schijf voelen die ook pijn deed. Ik ben nog een paar keer in het ziekenhuis geweest en uiteindelijk ook een ct scan gehad om te zien wat er gaande was onder het litteken. Het bleek enkel nog oppervlakkig vocht te zijn. Kon weken duren voor dat weg zou trekken. Het wordt minder het vocht, maar het gaat heel langzaam. Denk nu (9 weken na bevalling) nog een harde plek van 2x2 cm…
Vervelend dat je niet serieus genomen wordt… enkel vocht zou dus wel echt vanzelf moeten verdwijnen, maar goed opletten bij roodheid en pijn! En echt aandringen dat je gezien wordt hoor, bij twijfel!
één maand geleden
Reactie op fiume
Bij mij hielp bezoek osteopaat maar het was niet zo erg als bij jou. Mocht ...
Ik wist helemaal niet dat die keizersnede club bestaat. Super handig! Dankje