Hoi allemaal!
Zoals op veel kinderdagverblijven eet mijn zoontje heeeerlijke warme maaltijden daar. Dat doen ze dan rond lunch tijd (12:00)..
Geven jullie dan einde van de dag nog een keer een groentehapje? Alleen de fles ‘s avonds lijkt me te weinig…
Ik zou hem gewoon nog een warme maaltijd geven
2 x per dag kan geen kwaad 😊 of als je liever brood geeft kanndat natuurlijk ook.
Alleen een fles lijkt me inderdaad ook erg weinig.
Bij ons verschilt het per dag. Afhankelijk ook van hoe moe hij is. Vandaag at hij nog een knijp zakje yoghurt mango, maïs stengel en 2 plakjes champignon. Soms alleen wat cracker, soms een groente hap. Hij is slank dus ik geef hem graag wat extra vaste voeding naast bv.
Hoi,
Mijn meiden eten altijd warm tussen de middag. ‘S avonds krijgen ze dan een boterham rond 6 uur en daarna een flesje. Dus misschien nog een boterham geven?
Ik zou hem gewoon nog een warme maaltijd geven
2 x per dag kan geen kwaad ...
Dit kan natuurlijk ook. Met de oudste doen we dat. Alleen omdat ze bij ons op de opvang al brood eten hebben ze niet altijd even veel honger en doen we dit voor een baby nog niet.
Dit kan natuurlijk ook. Met de oudste doen we dat. Alleen omdat ze bij ons ...
Snap ik! Als ze rond 16:30 nog een broodje krijgen, snap ik dat je rond 18 uur geen groente hap of iets geeft 😊
Bij ons krijgen ze smiddag's brood & rond 15/half 4 nog een fruithapje. Daarna niks meer
Hier krijgt hij ook smiddags warm op de opvang. Rond half 4 een cracker daar. Wij geven hem dan een boterham rond 17:30, soms nog wat yoghurt. En dan een fles met naar bed gaan