19 Reacties
3 maanden geleden
Ik gebruik gewoon de standaard nutrilon en geef om 7.30/10.30 en 22.30 30 cc meer.
Hij zit ver boven zijn dagelijkse behoefte. Maar dat zat de oudste ook.
3 maanden geleden
Reactie op CarolineF1986
Is het echt honger? Kunnen ook krampjes zijn
Nee het is echt honger. Dit is mn 5e kindje en herken krampjes wel, maar dat herken ik hier niet in. Hij stopt echt zn vuist in zn mond en zuigt op alles. Zn deken zn handjes je gezicht. En hij huilt met nehhh. Tussen de voeding of t nou borst of fles is laat ik hem ook boeren. Hij trekt of strekt zn beentjes niet op.
3 maanden geleden
Reactie op rjbb89
Ik kom er geen wijs uit en de kruidvat weet t zelf ook niet. Is forte nu co ...
Ik heb het consultatiebureau gebeld, content is inderdaad forte geworden. Die ben ik nu een week aan het geven en hij is tevreden, beter dan weken daarvoor. Toen kwam die om de 2 uur en nu 3,5 4 uurtjes
3 maanden geleden
Reactie op lysanne74
Ik heb het consultatiebureau gebeld, content is inderdaad forte geworden. D ...
Geen last van kraampjes? Of obstipatie.. ik lees zoveel verschillende dingen. Ik heb nu trouwens de kruidvat variant omdat bij ons geen nutrilon te vinden was in de variant van forte/comfort. Alleen online, en een vriendin heeft t gehaald voor me..
3 maanden geleden
Reactie op rjbb89
Geen last van kraampjes? Of obstipatie.. ik lees zoveel verschillende dinge ...
Nee daar allemaal geen last van. Echt honger, vuistjes in het mondje, doekjes, mijn vingers 😂 en heel hard zuigen op de speen.
Dinsdag moeten we naar het consultatiebureau ben ook benieuwd hoeveel die is gegroeid qua gewicht.
3 maanden geleden
Reactie op rjbb89
Oh chips.. ik heb nu de kruidvat variant, omdat de nutrilon nergens te vind ...
Ik had gelezen dat dat toch minder goed vult maar heb het niet geprobeerd. Daarnaast gebruikte wij er ook sapsimplex en probiotica bij omdat onze zoon al last van krampjes had en ik ook las dat ze dat er meer krampjes van konden krijgen.
3 maanden geleden
Reactie op Yentl7
Ik had gelezen dat dat toch minder goed vult maar heb het niet geprobeerd. ...
Ik heb nu de nutrilon variant gehaald, en heb dit in de avond als laatste fles gegeven. Ook heb ik infacol gekocht erbij en geef dit nu vooraf elke fles. Ik las wel dat je geen bv meer mag geven als je deze voeding gebruikt.. weet iemand waarom? En waar is probiotica voor als ik vragen mag.
3 maanden geleden
Reactie op rjbb89
Dit heeft mijn ventje dus ook.. maar mag ik vragen hoe jullie zijn overgest ...
Ik heb 1 schepje vervangen met content. Dus ipv 3 schepjes normale voeding, 2 schepjes normale voeding & 1 schepje content. Dit heb ik 2 dagen gedaan. Daarna 2 schepjes content en 1 schepje normale voeding. En dat ook 2 dagen gedaan. En nu volledig over naar content. Sinds gisteren volledig over. En de nacht was top. En nu ook! Vanochtend 06:00 fles gehad en om 10:15 wakker gemaakt. Anders slaapt die zo door🙈😂
3 maanden geleden
Reactie op rjbb89
Ik heb nu de nutrilon variant gehaald, en heb dit in de avond als laatste f ...
Ik denk omdat borstvoeding een andere samenstelling heeft en dat ze daarmee de werking niet kunnen garanderen ofzo? Maar je kan het altijd navragen bij Nutricia. Mij hebben ze altijd super goed geholpen als ik vragen had rondom de flesvoeding. Je kan met ze chatten of bellen.
Probiotica zijn goede bacteriënvoor de darmen, wij gebruiken bactiol, speciaal voor baby’s. We Hebben deze bij onze zoon ook nog gebruikt toen hij aan de hapjes begon want zijn darmen hadden daar ook weer moeite mee.
3 maanden geleden
Reactie op Yentl7
Ik denk omdat borstvoeding een andere samenstelling heeft en dat ze daarmee ...
Ik dacht dat je dit nam wanneer je antibiotica had geslikt zeg maar om alles weer op orde te krijgen in je darmen. Dit deed mijn broer voor mijn moeder toen ze ziek was. Maar bedankt voor de uitleg en ik ga deze even goed onthouden!