8 Reacties

2 jaar geleden

Als je je zorgen maakt altijd bellen maar het is echt niet erg hoor, blijf vooral drinken. Houd in de gaten dat je niet uitgedroogd raakt, de baby red zich heus. Heb 2x buikgriep gehad en een HG zwangerschap dus dat is eigenlijk buikgriep de hele zwangerschap lang 馃槱 sterkte 鉂わ笍

2 jaar geleden

Ik heb dit 2 weken geleden meegemaakt. Denk iets verkeerds gegeten en kon de hele dag niks binnen houden. Heb wel tussendoor slokjes water genomen. Ik had niet de hele tijd dorst dus was niet uitgedroogd en heb het zo gelaten. Heb ook gelezen op internet dat het geen kwaad kon. Heb een week later mijn termijn echo gehad en alles was goed. Dus denk niet dat je je zorgen hoeft te maken!

2 jaar geleden

Ik heb het in het begin van de zwangerschap gehad met 5 a 6 weken. Ik hield een dag niks binnen. Toen der tijd nog met de HAP gebeld maar als het niet langer dan een dag duurde kon het geen kwaad. Advies was om ander half uur niks te eten en drinken en daarna rustig met wat slokjes water of thee op te bouwen. Maar mocht je je zorgen maken kan je natuurlijk altijd bellen! Hopelijk voel je je snel beter!

2 jaar geleden

Ik had dit afgelopen vrijdag. Ik had al gehoord dat er buikgriep heerst dus ik had het eigenlijk daar aangekoppeld.. Ik heb de dag op bed legen of bij de wc.. en zaterdag voelde ik me weer beter. Nog niet 100% beter maar ik hield in ieder geval weer eten binnen. En gisteren hing ik weer boven de wc.. maar dat was denk ik wel echt zwangerschap gerelateerd...

2 jaar geleden

Heb je nu nog steeds last van overgeven en diarree? Zo ja dan is t n buikgriep en dat heerst nu heel erg. Als t een voedselvergiftiging is dan moet t over zijn zodra alles uit je lichaam is en meestal heb je dan maar 1 van de 2 dat overheerst (ligt er aan hoe ver t al in je verteringsstelsel is) Aan beiden doen ze niks zolang je maar goed blijft drinken en niet uitdroogt. Dit heeft verder geen schadelijke effecten voor je kindje. Ik heb pds dus ben sowieso gevoelig voor bepaalde etenswaren en buikgriep. Ik heb nu deze zwangerschap 2x buikgriep gehad en 1x in combinatie met corona 馃帀 al heb ik van corona minder gemerkt. Onze kleine doet t mega goed en loopt weer wat voor op de groei (als ik nu de termijn echo zou hebben zou ik nog is 2 tot 3 dagen naar voren gezet worden haha)

2 jaar geleden

Ik lig al 4 dagen ziek op bed met buikgriep. Ik zorg dat ik elk half uur een slokje water neem een af en toe een bouillon of cracker. Ik heb gelezen dat er altijd wel iets in blijft zitten ookal lijkt dat niet zo. Ik heb gelezen dat het met de zwangerschap geen kwaad kan. Het enige irritante is dat ik nu continu misselijk ben omdat ik zo weinig eet. Beurshallen

2 jaar geleden

Reactie op djoekem0m

Ik lig al 4 dagen ziek op bed met buikgriep. Ik zorg dat ik elk half uur e ...
Beurshallen moet beterschap zijn馃槄

2 jaar geleden

Mijn tante is verloskundige en ik had het vorige week toen ik een verjaardag had waar ik haar zag. Kon geen kwaad zei ze!