16 Reacties

4 maanden geleden

Het kan de bevalling opwekken, geen garantie maar het helpt wel je lichaam/baarmoeder voorbereiden! Ik heb 2 afspraken gepland staan voor m’n inleiding ☺️

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Het kan de bevalling opwekken, geen garantie maar het helpt wel je lichaam/ ...
Ik had wel vaker willen gaan maar dat red ik niet meer 😜

4 maanden geleden

Ik heb het gedaan met 38+3 het enige wat er bij mij gebeurde is dat ik m’n slijmprop ben verloren..

4 maanden geleden

Hier vrijdag met 38.1 een heerlijke voetreflex massage gehad van de verloskundige. Heeft niks opgewekt, maar was echt super lekker ontspannen. Raad het dus sowieso aan om gewoon lekker van te genieten 😁

4 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap begin de bevalling 3 dagen nadat mijn Chinese masseuse de drukpunten had toegepast

4 maanden geleden

Ik was sceptisch hierover, maar heb 2 dagen voor mijn bevalling een Thaise voetreflexmassage gehad (bevallen met 38 + 2)… dus wie weet…

4 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap avonds met 40+5 voetenreflex massage gehad. Volgende ochtend werd ik wakker door de beginnende weeën. Je weet nooit of het daardoor kwam maar het was sowieso heel fijn!

4 maanden geleden

Ik heb morgen een afspraak hiervoor dus we gaan t zien. Heb eerst een normale massage en daarna de voetreflex. Ben heel benieuwd, baad t niet schaadt t niet. Morgen precies 40w

4 maanden geleden

Heb het vandaag voor het eerst gedaan (40+1), het was sowieso super ontspannen dus dat is alleen al fijn. Heel benieuwd, hoop dat het iets in gang zet!

4 maanden geleden

Ik heb dus 2 afspraken gepland staan voor m’n inleiding. Was er vandaag voor een zwangerschapsmassage en heeft ze dingen door gestuurd hoe ik het thuis zelf ook kan stimuleren!

4 maanden geleden

Reactie op Lou7

Heb het vandaag voor het eerst gedaan (40+1), het was sowieso super ontspan ...
Ben benieuwd of het wat doet dan, laat je het even weten?

4 maanden geleden

T was echt heerlijk! Heb wat hoofdpijn maar weet niet of dat komt van de massage of dat dit gewoon wat druk is van alle spanning die daardoor ontladen worden haha We gaan zien of t werkt en werkt t niet heb ik in ieder geval heeeeerlijk kunnen relaxen 🥰

4 maanden geleden

Ik heb het afgelopen 2 weken 3 keer laten doen. En nog steeds geen baby helaas haha. Nu 40 weken

4 maanden geleden

Reactie op Amy1990

Ik heb het afgelopen 2 weken 3 keer laten doen. En nog steeds geen baby hel ...
Hopelijk heeft het wel effect op je baarmoedermond en helpt het voor je bevalling, ondanks dat het door de voetreflex nog niet begonnen is!

4 maanden geleden

Ik heb t ook laten doen en 0 effect

4 maanden geleden

Vandaag voetreflex gehad en zal het mezelf wel inbeelden maar heb toch een beetje een zeurende onderbuik icm harde buiken 😅 Nou heb ik vaak harde buiken maar dan icm een zeurende rug. Had net ook een meeega steek, ik dacht ff dat m’n baarmoeder er in z’n geheel uit ging vallen 😂 Het zal allemaal wel loslopen, heb niet perse het idee dat het de bevalling zal opwekken maar hoop wel dat het wat doet voor de rijping van de baarmoedermond! ☺️