20 Reacties

4 maanden geleden

Ik zit niet in hetzelfde schuitje, maar wil je alvast heel veel succes wensen. Voordat je het weet is het voorbij en heb je die kleine in je armen ❤

4 maanden geleden

Ik moet morgen avond 19:00 naar het ziekenhuis voor het plaatsen van de ballon, het is mijn eerste baby dus ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat zijn in de praktijk 🙈 ik vind het ook steeds spannender worden maar ik denk maar steeds " nog even en dan heb ik mijn baby ❤️" . Afgelopen nacht had ik veel oefen weeën dus ben benieuwd hoe het vannacht gaat 😅 hoop nogsteeds stiekem dat ze zich zelf eerder meld 🙏🏼

4 maanden geleden

Ik zit niet in hetzelfde schuitje maar even een berichtje om je alvast veel succes te wensen 😊 Je hebt het al eens eerder gedaan, dus nu kun je het ook! Nog even en dan heb je je kleine in je armen 🩷💙

4 maanden geleden

Oh ik moet ook morgen om 17 bellen! We kunnen dit 😎

4 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Ik zit niet in hetzelfde schuitje, maar wil je alvast heel veel succes wens ...
Super lief! Dankjewel 🌸

4 maanden geleden

Reactie op Charis91

Ik zit niet in hetzelfde schuitje maar even een berichtje om je alvast veel ...
Dankjewel 🌸 super lief

4 maanden geleden

Reactie op Epione

Ik moet morgen avond 19:00 naar het ziekenhuis voor het plaatsen van de bal ...
Spannend! We kunnen dit ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Oh ik moet ook morgen om 17 bellen! We kunnen dit 😎
Oh spannend!!! We gaan dit gewoon doen 🌸🤞

4 maanden geleden

Ik vind het zelf ook beangstigend en ik weet niet waarom… Bij mijn eerste was ik thuis bevallen en totaal niet angstig. Morgen ochtend sta ik op voor een ballonnetje te plaatsen en woensdag ochtend voor de inleiding. Ik vind het wel fijn om elkaar te kunnen berichten.

4 maanden geleden

Reactie op Chellie1988

Ik vind het zelf ook beangstigend en ik weet niet waarom… Bij mijn eerste w ...
You got this! 😘 Bij mij was dit 2 weken geleden ook het geval. Dinsdag ballon, woensdag vliezen breken + wee opwekkers. Voor je het weet is de kleine er! Denk daar maar aan 😊

4 maanden geleden

Reactie op Chellie1988

Ik vind het zelf ook beangstigend en ik weet niet waarom… Bij mijn eerste w ...
Gek is dat hè…. Ging er ook zo nuchter in de vorige keer. En nu zo bang, huil ook al de hele dag 😂 we gaan dit gewoon goed 🤞🌸 vind het ook fijn om elkaar op de hoogte te houden, voelt dan toch niet helemaal alleen haha 💐

4 maanden geleden

Ik ben ook 2 keer ingeleid! Afgelopen vrijdag bevallen van mijn tweede dochter. Ik was ook erg teleurgesteld dat mijn lichaam het niet zelf kon in het begin. Het voelde een beetje als falen. Maar zodra het apparaat is aangesloten is het toch jij die de bevalling moet doen dus falen is het zeker niet. En jij hebt jouw vorige kindje ook op de wereld gezet moet je kijken wat voor top prestatie dat is. Ik probeerde positief te denken: je kan lekker gepland gaan bevallen. Dus rustig je huis aan kant, je zelf voorbereiden etc dat is wel luxe :-) en wie weet pakt je lichaam het alsnog van zelf op na het plaatsen van de ballon. Heel veel succes alvast en denk maar zo: vanaf nu duurt het echt niet lang meer ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Annaniem123

Gek is dat hè…. Ging er ook zo nuchter in de vorige keer. En nu zo bang, hu ...
Ja zo zie je maar weer, elke zwangerschap voelt/is anders. Wil jou vandaag heel veel succes wensen, zet hem op! 💪🏼♥️

4 maanden geleden

Ik zou het anders bekijken. Misschien ben jij iemand die 42+ draagt en prima natuurlijk zou bevallen op bijv 42+3, maar omdat de protocollen zo zijn zul je dit nooit weten... Je lichaam faalt niet, je valt gewoon net buiten het systeem.

4 maanden geleden

Reactie op RJN0592

Ik ben ook 2 keer ingeleid! Afgelopen vrijdag bevallen van mijn tweede doch ...
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter 🌸🌸 dankjewel voor je lieve woorden ❤️❤️

4 maanden geleden

Reactie op Chellie1988

Ja zo zie je maar weer, elke zwangerschap voelt/is anders. Wil jou vandaag ...
Dankjewel 🌸 jij ook heel veel succes vandaag 🌷

4 maanden geleden

Reactie op Stroopwafels

Ik zou het anders bekijken. Misschien ben jij iemand die 42+ draagt en prim ...
Zo had ik het nog niet bekeken, vind dit echt een mooie gedachte 🥰 dankjewel 🌸

4 maanden geleden

Nou ik heb gisteren avond de ballon gekregen, het plaatsen viel mij reuze mee. Na een half uur kreeg is wel flinke krampen maar gelukkig mochten we naar huis voor de nacht en kon ik thuis lekker slapen. Vanmorgen vroeg met plassen kwam de ballon er zelf uit dus we gaan zo naar het ziekenhuis terug voor fase 2 🙏🏼

4 maanden geleden

Reactie op Epione

Nou ik heb gisteren avond de ballon gekregen, het plaatsen viel mij reuze m ...
Succes 🍀 zet hem op! Wens je een goede bevalling! Ik had gister weeen om de 11 minuten maar nog geen uur lang. Het zette niet door. Ballon zit er nog in. Om 8 uur word ik in het ziekenhuis verwacht.

4 maanden geleden

Hier ben ik nu 41+1 en als het voor vrijdag niet vanzelf op gang komt krijg ik vrijdag ook mijn eerste ballonnetje. Snap je angst heel goed want ik voel hem ook. Ben zelf het bangst dat het niet voor genoeg ontsluiting zorgt en ik van 0-10cm aan de weeënopwekkers moet. Ik heb besproken of het mogelijk is om -stel na meerdere een aantal ballonnetjes komt het wel tot vliezen breken- na het breken van vliezen langer mag wachten dan het gebruikelijke uurtje uit het protocol voordat ze je aan de weeënopwekkers gaan leggen (omdat 95% van de vrouwen binnen 24 uur uit zichzelf weeën krijgt na het breken van vliezen). 24 uur zullen ze niet kunnen wachten gok ik ivm met de bezetting van ziekenhuisbedden, maar er leek daar wat ruimte te zitten dus wellicht kan dat voor jou ook nog fijn zijn om te vragen!