32 Reacties

2 maanden geleden

Precies zo gehad met 38 en 39+4 .. ik ben nu 40+1 nog steeds geen baby helaas 🫠 ik hoop dat het doorzet voor je en je je baby snel in je armen hebt ❤️

2 maanden geleden

Ik heb zelf weken lang voor weeen gehad, soms dagen niet, soms paar dagen Maar t deed niks Uiteindelijk met 39+6 weer heel veel, ook wel pijnlijker. Die avond gecheckt, 0cm maar wel bijna volledig verstreken baarmoedermond Hierna zwakte het wéér af, goed kunnen slapen, enkele x wakker geweest met n kramp. Volgende ochtend niks last, maar toch bleek ik 3cm te hebben Toen gestript en toen is het ook begonnen, met 40+1 bevallen Dusja, vreselijk frustrerend, maar t zegt helemaal niks :( Pak idd lekker veel rust, want t kan ook zomaar beginnen!

2 maanden geleden

Vanaf week 35 heb ik dit al. Nu 38+5, helaas nog geen baby… nothing! Behalve mentaal naar de knoppen omdat je denkt, “nu komt het” en dan nope.

2 maanden geleden

Reactie op itisme01

Ik heb zelf weken lang voor weeen gehad, soms dagen niet, soms paar dagen M ...
Ah fijn om te lezen. Thanks voor je reactie. Ja, mijn verloskundige zei ook dat het dan wel ineens sneller kan gaan op een later moment dus dat het niet ‘voor niks’ is. Bij jou dus ook niet :) Dat is dan wel weer een geruststelling haha.

2 maanden geleden

Reactie op Renske19962024

Precies zo gehad met 38 en 39+4 .. ik ben nu 40+1 nog steeds geen baby hela ...
Thanks :) hopelijk gaat de latente fase door deze twee keer bij jou extra lekker snel als het moment daar is! 🍀🌾

2 maanden geleden

Hier ook al een week last van ondertussen 41 weken zwanger

2 maanden geleden

Hier ook. Afgelopen nacht van 1 tot 5 lopen rondspoken. Buikpijn, veel plassen (elk half uur soms), niet meer weten hoe te liggen, maar te onregelmatig... nu vreselijk moe, maar geen buikpijn meer🤷‍♀️😩

2 maanden geleden

Het is net of of mijn eigen verhaal aan het lezen ben haha. Maandag was ik 38+6 en voelde ik de hele dag al wat lichte buikpijn alsof ik ongesteld moest worden. Maandagavond laat slijmprop verloren (denk ik) en de hele nacht menstruatieachtige buikpijn en rugpijn gehad. Volgende ochtend zette dit door naar weeën, welke steeds regelmatiger kwamen maar ook wel wisselend. Soms elke 5 min en echt minuut lang, maar soms ineens wel 7 of 8 minuten ertussen. Na 1,5-2 uur zwakte het ineens af naar heel af en toe een wee maar totaal niet meer regelmatig. In de avond leek er ineens weer regelmaat in te komen, weer soms elke 5 min maar soms ook weer minuut 7 of 8 ertussen wat alleen maar langer werd. Had wel de hele dag nog slijm verloren met oud(bruin) bloed dus voor zekerheid toch maar ziekenhuis gebeld (ben medisch). Zij gaven idd ook aan dat dit meer op voor weeën lijkt, advies gehad om 2 paracetamol te nemen en proberen te slapen. Heb hele nacht doorgeslapen zonder ook maar 1 wee en nog steeds gebeurt er niks meer.. Ene kant fijn dat ik goed heb kunnen slapen, andere kant heb ik hetzelfde als jij; mag van mij nu ook wel doorzetten 😂. Hoewel ik nog niet verwacht had dat ze nu al zou komen (gevoel zei later dan uitgerekende datum) en ik niet per se al klaar was met de zwangerschap is het mentaal wel even schakelen dat ik gister dacht dat het echt was begonnen maar nu dus totaal niet zo blijkt… als ik de rest van de reacties lees kan het dus ook nog wel even duren dus ben heel benieuwd..

2 maanden geleden

Ik ben nu 40 weken en afgelopen 2 weken elke avond indalingsweeën als ik op bed ga liggen, dit duurt dan 1/1,5 uur en dan ben ik blij als het weer over is en ik kan gaan slapen. Het zegt allemaal niks helaas, dus pak je rust waar je kan💕

2 maanden geleden

Heel herkenbaar. Met 35 weken naar het ziekenhuis gegaan omdat ik last had van regelmatige weeen. CTG gaf idd weeen aan, en zat ook al op 2 cm ontsluiting. Inmiddels vandaag 39+1 en er zijn dagen dat ik last heb van ‘menstruatiekrampjes’. Vannacht echter de hele nacht wakker gelegen van behoorlijke krampen maar niet in regelmaat 🥲 Nu nog steeds last van krampen.. Het maakt je mentaal soms echt gek omdat je elke keer het gevoel hebt dat het eindelijk gaat beginnen, maar helaas..

2 maanden geleden

Ik ben zo benieuwd wat maakt dat het voorweeen zijn. Wat voel je dan precies? Ik heb nl ook al beste tijd krampen en ‘s nachts harde buiken en dat ik daar van wakker word, maar zou dit geen voorweeen noemen.. of is dat het wel? Net als met indalingsweeen, ook wel last gehad maar zou het ook geen weeen noemen 🙈. Denk de hele tijd ‘zie ik nou iets over het hoofd of heb ik dat gewoon nog niet ervaren’? Kan ook moeilijk timen, omdat ik krampen niet ga timen want dat zijn toch geen weeen ofwel haha helemaal gek word ik er van

2 maanden geleden

Ik ben zo benieuwd wat maakt dat het voorweeen zijn. Wat voel je dan precie ...
Ja het zijn eigenlijk gewoon weeen haha. Maar omdat ik nog niet in de latente fase zit even zo genoemd. Ze houden 1 a 1,5 min aan, zijn al vrij intens ook. Omdat er te weinig regelmaat in zit zorgt het niet voor voldoende ontsluiting en/of ga je dus niet over op de actieve fase.

2 maanden geleden

Ik ben zo benieuwd wat maakt dat het voorweeen zijn. Wat voel je dan precie ...
Ik heb ook nooit voorweeen gehad hoor! Wel 3 kinderen. En harde buiken. Maar die had ik altijd m’n hele zwangersvhap

2 maanden geleden

Reactie op Jyttie

Ja het zijn eigenlijk gewoon weeen haha. Maar omdat ik nog niet in de laten ...
Dan denk ik dat ik nog geen voorweeen heb gehad. Lijkt mij wel verwarrend ook! Steeds de hoop dat er wat begint en dan toch ineens niet 😑

2 maanden geleden

Exact t zelfde na drie zwangerschappen dit nooit te hebben meegemaakt, nu al sinds zondag. Echt waardeloosn

2 maanden geleden

Exact t zelfde na drie zwangerschappen dit nooit te hebben meegemaakt, nu al sinds zondag. Echt waardeloos

2 maanden geleden

T is net of ik dit getypt heb! Heb al meerdere keren afgelopen weken voorweeën gehad, waren erg ontegelmatig. Nu sinds vanochtend 6 uur elke 2 a 3 minuten echt krachtige weeën van minimaal 1 minuut lang. Na 1,5 u vk gebeld, was er ook van overtuigd dat het eindelijk begonnen was. Na 5 uur weeënopvangen stopt het gewoon ineens? Ik word gek. Nu al paar uur weinig tot niks. VK gaf aan dat het wel normaal is bij een tweede. Hoofdje heeft steeds heeeeel laag gelegen en nu ineens was ze hoger gaan liggen, daardoor stopt het wss. Ik trek dit echt niet hoor😂

2 maanden geleden

Reactie op boedhabob

T is net of ik dit getypt heb! Heb al meerdere keren afgelopen weken voorwe ...
Oh wat rot. Know you’re not alone haha. Ik word ook weer vanaf 12 elke 10 min vergezeld door een krachtige wee. Ik probeer er maar iets positiefs van te denken: wat we nu doen, hoeft straks niet meer :p succes!!

2 maanden geleden

Reactie op Jyttie

Oh wat rot. Know you’re not alone haha. Ik word ook weer vanaf 12 elke 10 m ...
Ik heb het ook weer sinds een uur, elke 8 minuten. Hoop ZO dat het doorzet. Wat een gedoe dit he😂 maar je hebt gelijk, het is niet voor niets! Heel veel succes!!

2 maanden geleden

Deze topics blijven zoo herkenbaar, im going crazy al een week lang🥲