98 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Naomi836
Hier ook al ruim 2 weken die klachten nu 38 weken moet wel zeggen dat ik nu ...
Spannend zeg, succes met de laatste loodjes!🍀
4 maanden geleden
Reactie op Aniekkjj94
20 juni zijn wij de trotse ouders geworden van Amandine Felicia🩷🩷
Ohhhh wauwie! Gefeliciteerd!! Hopelijk gaat alles goed 🥰
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Ohhhh wauwie! Gefeliciteerd!! Hopelijk gaat alles goed 🥰
Alles gaat heel goed, ze doet het echt super!🥰
4 maanden geleden
Reactie op Aniekkjj94
Ik kwam toevallig op deze forum, zoekend naar “voortekenen” maar zo te horen gaat het bij iedereen anders. Ik heb je verhaal meegelezen wel 🙂. Van harte gefeliciteerd met je mooie dochter! Hopelijk herstel je snel en groeit de kleine als een beer haha 🙂. Groetjes!
4 maanden geleden
Reactie op LISA1990-
38 weken ; al een dag last van mijn buik, als in keiharde buiken en soms wa ...
Het meest vervelende antwoord: het kan maar het kan ook goed niet. Sorry 🤭🥰 bij mij ook begonnen met deze klachten bij 38+4 en inmiddels bijna 40 weken en ze is er nog niet. Nog steeds last van krampen en rugpijn, misselijkheid in de avond etc. Hopelijk mogen we snel onze kindjes ontmoeten!
4 maanden geleden
Reactie op Anouk_21
Het meest vervelende antwoord: het kan maar het kan ook goed niet. Sorry 🤭 ...
Ja precies, heel vervelend maar hier al bijna 40 weken van de 2de en loop ook al zeker 10 dagen met deze kwaaltjes en zelfs pittigere weeën waar ik echt even moet pauzeren en nog steeds geen baby... ze houden toch echt hun eigen agenda aan.
4 maanden geleden
Reactie op Aniekkjj94
Prachtige namen!
4 maanden geleden
Zijn jullie ook zo emotioneel. Zit al 2 dagen te huilen om niks 🫣
4 maanden geleden
Ja echt, en chagrijnig vooral hahaha
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Ja echt, en chagrijnig vooral hahaha
Ja echt vreselijk. Kan niks hebben
4 maanden geleden
Yep! 🥲 Mijn hormonen zijn echt enorm op aan het spelen en ben al meer dan eens uit mijn slof geschoten de afgelopen dagen 😅
Dus sluit me bij jullie aan in chagrijnig en emotioneel zijn. Het is het een of het ander hier
4 maanden geleden
Oh ik heb vannacht weer zulke vreselijke buikpijn gehad. Bijna continue aanhoudend verkrampte harde buik, bij aanraking al gevoelig. Geen wee karakter want dat moet komen en gaan. Kan dit dan wel onder voorweeën vallen misschien? Ik ben zo bang dat de echte weeën bij mij ook niet te timen zijn en het een continue aanhoudende pijn is, tevens bang door deze ervaring dat ik veel te laat aan de bel trek.