98 Reacties

4 maanden geleden

Mijn bevalling is begonnen!!! Vanmorgen werd ik wakker met buikpijn. Zoontje naar de opvang gebracht en toen op bed gaan liggen. Na een half uur, om 9uur, onder de douche gegaan en toen kwamen de weeën doorzetten. Inmiddels zijn we in het ziekenhuis en heb ik 4cm ontsluiting

4 maanden geleden

Mijn bevalling is begonnen!!! Vanmorgen werd ik wakker met buikpijn. Zoontj ...
Omg wat fijn voor jou!!!! Ik ben jaloers 💙💙💙💙💙💙💙

4 maanden geleden

Mijn bevalling is begonnen!!! Vanmorgen werd ik wakker met buikpijn. Zoontj ...
Succes!! 🍀

4 maanden geleden

Reactie op Mirimiri

Ik merk dat ik sinds gister diaree heb gekregen en vandaag. Nu ben ik bang ...
Nee je loopt eerst leeg voordat het echt start. Je lijf doet een soort opruiming vooraf. ☺️

4 maanden geleden

Vannacht dat ik dat de bevalling begonnen was. Mijn krampen veranderde in beginnende weeën. Ivm geplande keizersnede direct gebeld. Op de ctg waren de weeën ook duidelijk zichtbaar. Helaas hebben ze niet voor ontsluiting gezorgd en zijn ze in de loop van de nacht weer afgezakt naar harde buiken. Nu nog steeds met regelmaat harde buiken, lage rugpijn en een erg moe gevoel. Nu dus weer thuis afwachten wanneer het weer gaat beginnen. Vandaag 37+4.

4 maanden geleden

Reactie op lavieenrose

Nee je loopt eerst leeg voordat het echt start. Je lijf doet een soort opru ...
Dit hoeft niet hoor haha je lichaam kan ook van te voren alles binnen houden. Poepen tijdens een bevalling is heel normaal 😋 Vond dit ook echt geen ramp tijdens mijn bevalling haha

4 maanden geleden

Hier al sinds maandag weeen. Ze deden ook echt zeer, helaas maar 1 cm ontsluiting. Even aan de ctg scan en de weeen zakte weer weg. Vannacht weer krampen, nu weer weg. Laat de bevalling alsjeblieft beginnen, ben er klaar mee 🤣 dit herken ik niet bij mijn eerste 2 bevallingen

4 maanden geleden

Reactie op Nmnm

Oh ik heb vannacht weer zulke vreselijke buikpijn gehad. Bijna continue aan ...
Ik had dit ook en bleek flinke blaasontsteking te zijn…

4 maanden geleden

Reactie op liefs_van_c

Hier al sinds maandag weeen. Ze deden ook echt zeer, helaas maar 1 cm ontsl ...
Ik ben dus niet de enige met valse weeën 😅

4 maanden geleden

Reactie op SMommy

Ik had dit ook en bleek flinke blaasontsteking te zijn…
Oh vervelend joh! Dat is bij mij ook gecontroleerd maar ik heb geen blaasontsteking. Vannacht had ik weer nergens last van. Laten we het houden op voorbereidingen 😅..

4 maanden geleden

Reactie op lavieenrose

Nee je loopt eerst leeg voordat het echt start. Je lijf doet een soort opru ...
Dat zou fijn zijn idd

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Dit hoeft niet hoor haha je lichaam kan ook van te voren alles binnen houde ...
Harde poep of diaree vind ik wel verschillend. Harde poep zou me minder uitmaken dan diaree. Wat had jij dan als vragen mag? Gelukkig bij 1e niks aan de hand. Maar was net van te voren naar wc geweest toen vliezen braken. Alhoewel dat gewoon plassen was

4 maanden geleden

Reactie op Mirimiri

Harde poep of diaree vind ik wel verschillend. Harde poep zou me minder ui ...
Beetje van beide. Ik heb PDS dus ik kan niet uit gaan van diarree als begin van bijvoorbeeld een bevalling. Ik heb dat nu al bijna 4 weken.... Door dat ik bij Maud der bevalling hardere ontlasting had wist ik dat t goed kwam haha dat mijn darmen dus wat rustiger aan gingen doen. Maar ik had tussendoor nog steeds diarree haha Lekker verhaal dit maar t is toch ook gewoon een realiteit voor sommige haha

4 maanden geleden

En toen was ik aan het wachten op de ambulance want vliezen zijn mogelijk gebroken en kind is nog niet ingedaald.

4 maanden geleden

Reactie op Rooslm1990

En toen was ik aan het wachten op de ambulance want vliezen zijn mogelijk g ...
Spannend zeg. Succes daar!

4 maanden geleden

Reactie op Rooslm1990

Jeetje wat spannend, succes 🍀

4 maanden geleden

Reactie op Rooslm1990

Spannend! Kon je meteen gaan liggen? Komt de verloskundige niet eerst een controle doen? Succes!

4 maanden geleden

Reactie op Rooslm1990

Hoezo moet je in de ambulance naar het ziekenhuis als je vliezen breken? Indalen kan ook pas gebeuren als je actieve weeen hebt? Dan is het niet erg dat je vliezen gebroken zijn hoor? Of is er wat anders. Succes!

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Hoezo moet je in de ambulance naar het ziekenhuis als je vliezen breken? I ...
Als je vliezen breken en de baby ligt nog te hoog, kan de navelstreng naar beneden zakken en verkeerd om het nekje komen te zitten. Daarom!

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Hoezo moet je in de ambulance naar het ziekenhuis als je vliezen breken? I ...
Omdat de baby dan ineens “omlaag” kan vallen en er een navelstreng of handje beklemd kan raken en dat gevaarlijk is