98 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Ruelle

Spannend! Kon je meteen gaan liggen? Komt de verloskundige niet eerst een c ...
Dank jullie wel. Nee ben medisch overgedragen dus moest meteen ziekenhuis bellen en inderdaad zoals al aangegeven kind lag nog te hoog dus risico (al is het zeer klein) is dan dat navelstreng of iets anders voor het hoofdje schiet.

4 maanden geleden

Reactie op kich

Omdat de baby dan ineens “omlaag” kan vallen en er een navelstreng of handj ...
Ohh dat wist ik niet 😯

4 maanden geleden

Reactie op Rooslm1990

Dank jullie wel. Nee ben medisch overgedragen dus moest meteen ziekenhuis b ...
Ja precies, dat zou bij mij ook het geval zijn. Daarom kreeg ik het advies om meteen te gaan liggen en de verloskundige te bellen. Zij komt dan een controle doen. Hoe is het nu?

4 maanden geleden

Reactie op Ruelle

Ja precies, dat zou bij mij ook het geval zijn. Daarom kreeg ik het advies ...
Vliezen zijn gebroken, maar kind is ingedaald dus risico is weg. Omdat de weeen wel zijn begonnen maar nog niet doorgezet om 1 uur ‘s nachts naar huis laten gaan. Nu weer naar zkh voor controle ctg

4 maanden geleden

Reactie op Rooslm1990

Vliezen zijn gebroken, maar kind is ingedaald dus risico is weg. Omdat de w ...
Fijn dat het risico weg is. Succes met de bevalling!

4 maanden geleden

Hier zit wat te rommelen. Iedere keer krampen, maar net ook naar wc geweest. Dacht dat ik van diaree af was, nou dus niet. Kan dus ook daardoor zijn de krampen of dat het beetje aan het beginnen is. Ben nu 40+1

4 maanden geleden

Reactie op AK777

Ik kwam toevallig op deze forum, zoekend naar “voortekenen” maar zo te hore ...
Dankjewel!🌺 Ze doet het gelukkig heel goed!😍

4 maanden geleden

Reactie op RebeccaTeun

Prachtige namen!
Dankjewel!🌺

4 maanden geleden

Ik heb al 4 dagen last van slijmverlies, het wordt steeds meer en al 2x een flinke natte onderbroek gehad waardoor ik dacht dat er misschien vruchtwater bij zat. Maar het is telkens eenmalig. Is dit herkenbaar voor anderen? Vannacht heb ik ook last van druk down under en menstruatie achtige krampen gehad, dus ik ben benieuwd of en wanneer het door gaat zetten!

4 maanden geleden

Reactie op Ruelle

Ik heb al 4 dagen last van slijmverlies, het wordt steeds meer en al 2x een ...
Ja same.. slijmverlies / urine hier volgens mij. Ook even getwijfeld maar als ik op mn hand blaaste voor die spiegel kwam er niks uit en was ook niet constant. Wel een vervelend gevoel. Druk downunder heb ik al langere tijd maar geen krampen oid.

4 maanden geleden

Al meer dan een week nu valse weeën. Elke dag veel harde buiken die ik weg moet zuchten, erge menstruatie krampen, amper meer kunnen lopen, druk daar beneden. Maar nee, ze wilt niet komen 😩🤣

4 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Ja same.. slijmverlies / urine hier volgens mij. Ook even getwijfeld maar a ...
Ja dat was bij mij ook, daarom ging ik er vanuit dat het geen vruchtwater was. Maar ik heb net controle gehad en de verloskundige wil het toch even laten nakijken in het ziekenhuis, omdat zij mijn verhaal ook niet kan beoordelen.

4 maanden geleden

Reactie op liefs_van_c

Al meer dan een week nu valse weeën. Elke dag veel harde buiken die ik weg ...
Lastig is dat he, dan denk je dat de baby komt maar gebeurt er nog niks.

4 maanden geleden

Reactie op Ruelle

Ja dat was bij mij ook, daarom ging ik er vanuit dat het geen vruchtwater w ...
Oh altijd goed om even te checken. Ik moet zeggen dat ik er nu vandaag minder van merk dan gister en eergisteren dus vermoed dat het wel goed zit. En ik heb mijn moeder aan mijn onderbroek laten ruiken, die dacht ook urine 😂

4 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Oh altijd goed om even te checken. Ik moet zeggen dat ik er nu vandaag mind ...
Haha, ja dat is ook een manier om een dubbelcheck te doen. Als het minder is zal het inderdaad hopelijk wel meevallen, bij mij werd het steeds meer.

4 maanden geleden

Reactie op Ruelle

Haha, ja dat is ook een manier om een dubbelcheck te doen. Als het minder i ...
Ohh succes zo laat je weten hoe het ging?

4 maanden geleden

Reactie op Ruelle

Ik heb al 4 dagen last van slijmverlies, het wordt steeds meer en al 2x een ...
Ja herkenbaar hoor. Ik heb permanent een inlegkruisje in haha. Nu ook al een paar dagen mn slijmprop in delen aan t verliezen. Blijft maar komen 😂

4 maanden geleden

Reactie op Ruelle

Lastig is dat he, dan denk je dat de baby komt maar gebeurt er nog niks.
Nou echt, ik ben ook echt zo ongeduldig haha

4 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Ohh succes zo laat je weten hoe het ging?
Hee bedankt, we zijn weer terug. Geen gebroken vliezen, maar ik blijk wel al 3 cm ontsluiting te hebben 😯 toch zegt dit blijkbaar ook nog niet alles.

4 maanden geleden

Reactie op Ruelle

Hee bedankt, we zijn weer terug. Geen gebroken vliezen, maar ik blijk wel a ...
Die heb je wel alvast mooi ‘gewonnen’! Hopelijk zet het snel door. Hoop ik voor mezelf ook nu met 40+4 😮‍💨