7 Reacties
8 dagen geleden
Volgens mij kan dat allemaal.. volledig uit de diepvries of een combinatie.
Mijn dochter was na de geboorte opgenomen in ziekenhuis en kon niet uit de borst drinken. Alle melk moest daar ingevroren worden. Dus zij kreeg alle voedingen uit diepvries.
Enige dat ik hierbij kan denken is dat je melk zich aanpast aan je kindje bvb als die ziek is of bij heel warm weer (zomer) dat je wel de antistoffen of de melk met wat meer water op een ander moment geeft..maar op die dagen kan je misschien wat meer live geven.
8 dagen geleden
Alles kan qua combi. Bedenk wel dat hoe minder je kolft des te minder je productie wordt. Kwestie van vraag en aanbod.
Weet niet hoe oud je kindje is maar als je langdurig wil blijven kolven zou ik zeker nog niet gaan minderen. Dan zou ik kijken of je melk kan doneren ;). Met twee keer kolven geef je eigenlijk het signaal naar je lichaam dat er amper nog melk nodig is en vermoed ik dat je productie met een paar weken opdroogt.
8 dagen geleden
Reactie op Jovi🩷
Ja zou t zeker wel willen doneren
Ik weet zeker dat veel moeders dat enorm zouden waarderen. Ik zelf bijvoorbeeld geef tussendoor kunstvoeding bij. Soms kolf ik op dagen 30-50 te weinig op t werk (totaal over 3 voedingen). Ik geef dat in kunstvoeding bij. Soms is het ook niet nodig. Maar geeft mij veel rust ipv thuis steeds moeten bijkolven. Als we bij elkaar zijn geef ik gewoon live en dat gaat prima. Super knap hoor fulltime kolven.