Hoi mama's,
Zijn er mama's geweest die meer dan 1 week misoprostol tabletten hebben moeten slikken ivm de inleiding? Ballon heeft niet gewerkt. Ik kan geen wetenschappelijk onderzoek vinden of het kwaad heeft voor de baby als je dit lang slikt?
Verder werd aan mij gevraagd als ooit de bevalling doorzet of ik een Remifentanil-pomp wil? ZH geeft aan dat het kortdurend werkt en de baby er geen nadelen of gevolgen aan zal overhouden noch in zijn ontwikkeling. Echter lees ik op internet helemaal geen duidelijke onderzoeken ernaar. Kan iemand haar ervaring delen?
39+2 wkn zwanger, word ingeleid zonder succes al bijna 1 week dit ivm zwangerschapsdiabetes en insuline.
De gynaecoloog zei dat ik voor week 39 moest bevallen ivm insuline spuiten waardoor na 39 weken de placenta dan ook minder goed zou werken. Maar nu zegt weer een andere arts dat het prima nog een week kan wachten? Ik blijf hierdoor ongerust en bezorgd.
Is er iemand die na 39 weken is bevallen zonder problemen voor je baby terwijl je wel insuline spoot? En geen complicaties gehad met zuurstoftekort/minder goed werkende placenta?