59 Reacties
2 maanden geleden
Toen Livy 1 week en 1 dag oud was , hadden we bruiloft van schoonbroer.. geen kolf of voedings ruimte. Dus op het invalide toilet. In mijn mooie jurk, net uit kraambed. Niet ideaal hahaha
2 maanden geleden
Misschien niet gek, maar tijdens al het bezoek van de kraamweek gewoon op de bank😅 visite zat naast me.... of dit nou ouders, schoonouders, verloskundige of iemand anders was.
2 maanden geleden
Bv - het veldje voor de geitjes in een dierenpark/kinderboerderij. Man en zoontje tussen de geitjes, mama en baby voor het hek op het bankje , kijkend naar de geitjes.
Kolven, restaurant aan tafel, achter mn balie op kantoor, bij Eijerkamp in de winkel, onder het autorijden. Kan het zo gek niet bedenken. (Bij de eerste ft gekolfd nu kolven en live voeden).
2 maanden geleden
In de rij van de droomvlucht, bij de zwemles van mijn oudste zoon, aan het zwembad op vakantie… Ik heb er een hele hoop 😂
2 maanden geleden
In een gedeelte van een manege die verbouwd werd, op een klapstoel en zonder deur. Toen ik klaar was kwam de aannemer langs 🤣 oh en in een zaal in een restaurant met schuifdeuren, waar ik nog een paar medewerkers aan het schrikken heb gemaakt die binnen kwamen lopen. Maar ook goede ervaringen met fijne ruimten, op locatie met werk bijvoorbeeld waar ik synchroon liep met kolven met de receptioniste 😋 daar hadden ze twee kolfruimtes!
2 maanden geleden
Reactie op coco1109
In een overvolle tram in Amsterdam in December😂
En IKEA rij in de draagzak ...
HOE voed je in een draagzak? Heb het geprobeerd bij alle 3 kids maar het lukt me niet, heb je tips? Lijkt me zo handig 😄
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Misschien niet gek, maar tijdens al het bezoek van de kraamweek gewoon op d ...
Ja hier ook hoor, bij echt iedereen, buren, ooms en tantes en eigen familie. Aanleggen en afkoppelen doe ik wel even apart en dan loop ik weer naar de woonkamer 😁
2 maanden geleden
Reactie op Bloempje51
HOE voed je in een draagzak? Heb het geprobeerd bij alle 3 kids maar het lu ...
Is lastig hoor. Maar je moet de heupband wat lager hangen en de schouderbanden losser en dan vooral aan de kant van de borst die je gaat geven. Dan zakt je kindje omlaag. Wel goed in de gaten houden tijdens het voeden dat ze niet verdrukt raken en stikken in je borst. Na het voeden alles weer strak trekken en omhoog hijsen. Het vergt wat oefening
2 maanden geleden
Reactie op Bloempje51
HOE voed je in een draagzak? Heb het geprobeerd bij alle 3 kids maar het lu ...
Ik doe die band inderdaad omlaag. Dan zakt hij een stukje lager en moet ik wel helpen de borst even aan te geven.
Verder overal zo'n beetje gevoed denk ik 😂. Bij een trampolinepark, dierentuin, speelveldje. Ik zorg altijd voor borstvoedingskleding of 2 lagen zodat eentje omhoog kan en eentje omlaag, zodat ik weet dat vrijwel niks zichtbaar is en ik mezelf comfortabel voel.
Laatst in een winkel snel gevoed bij aanhoudende onrust en mijn man die in gesprek bleef. Kreeg de vraag of ik borst of flesvoeding gaf, dus ze zagen het echt niet 🤡
2 maanden geleden
Reactie op Bloempje51
Ja hier ook hoor, bij echt iedereen, buren, ooms en tantes en eigen familie ...
Ooh nee ik bleef gewoon zitten en dronk de koffie in tijd op😅🤭 sommigen merkten het niet eens dat ik aan het voeden was.