16 Reacties

4 maanden geleden

Vruchtwater ruikt zoet .. en anders urine ?

4 maanden geleden

Je moet eens op uw hand blazen en kijken of er vocht uit komt . Dan ist het uw vruchtwater

4 maanden geleden

Ruikt het zoet? Vruchtwater hoort wat zoetig te ruiken Of ff iets voor doen van maandverband oid en dan op je hand blazen, mocht er wat uitkomen is de kans vrij zeker dat het vruchtwater is

4 maanden geleden

Had ik vannacht ook. Voelde het langs mijn benen lopen. Net ziekenhuis gebeld want heb ook krampen erbij. Wij moeten langs komen. Ben nu 36 + 4 weken

4 maanden geleden

Reactie op MamaDaisy91

Had ik vannacht ook. Voelde het langs mijn benen lopen. Net ziekenhuis gebe ...
Spannend!! Ik heb niet dat het langs m’n benen loopt

4 maanden geleden

Lijkt mij gewoon afscheiding

4 maanden geleden

Vruchtwater lijkt gevoelsmatig op warme thee. Het is heel warm.. en het plenst er vaak echt uit. Dus als je dat niet ervaren hebt dan denk ik dat het afscheiding is ;) wat ook heel logisch is zo waterig nu!

4 maanden geleden

Ik denk vruchtwater. Dit komt namelijk heel vaak in kleine beetjes. Het hoeft niet in een plons eruit te komen. Even in de gaten houden of er nog meer komt. Dit lijkt me namelijk wel heel erg dun voor afscheiding.

4 maanden geleden

Dit kan heel goed gewoon afscheiding zijn, ik heb in de afgelopen 10 weken dit vaak gehad, zelfs de plek nog wel 4x zo groot ook geheel ik mijn broek.. even op je hand blazen inderdaad en kijken of je meer vocht verliest! Als je twijfelt altijd even bellen met de verloskundige, daar zijn ze voor.

4 maanden geleden

Ik denk afscheiding, kan natuurlijk beide zijn maar dat het heel waterig is is normaal nu!

4 maanden geleden

Ik denk afscheiding

4 maanden geleden

Ik denk ook afscheiding. Ik zou blazen op je hand proberen en dan op vangen in een glaasje. Dan zou je het kunnen laten testen. Als er dan al tijdens het blazen niks komt is het ook echt afscheiding.

4 maanden geleden

Ik heb dit ook heel vaak is denk ik wel afscheiding

4 maanden geleden

Denk ook afscheiding

4 maanden geleden

Mijn afscheiding is vaak ook zo dun. Hoe langer ik zwanger ben, hoe dunner het wordt. Kan dan ook echt niet zonder inlegkruisje want lek echt door 🫣 Maar bij twijfel gewoon even overleggen met je verloskundige!

4 maanden geleden

Afscheiding denk ik. Mijn VK gaf aan dat als het blijft druppelen het vruchtwater is, omdat je lijf dat blijft aanmaken en er dus een opening is naar buiten als ze zijn gebroken.