20 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Sir1991
Via vinted naar de merkjes zoeken die je mooi vind
Precies! Dat doe ik ook en dan filter ik op nieuw met prijskaartje
2 jaar geleden
Action, KIK, Takko, HEMA en de zolder van schoonfamilie, komen kleertjes uit die mijn man nog heeft gedragen en zelfs een jasje dat de overleden vader van mijn man heeft gedragen, die ligt nu bij de stomerij om zuiver te maken. De foto is het jasje

2 jaar geleden
Ik koop bij Ziloen, Dilling, baby natura. Want onze baby gaat weer volledig in wol / wolzijde gekleed zijn.
Een grote tip voor iedereen: koop iets van wol! Ook bij een zomer baby want ze kunnen zich zo slecht warm houden 😊
Een wollen wikkeldeken van bijv Disana is zo praktisch!
En ook handig want wol hoef je bijna niet te wassen 😉
2 jaar geleden
Ik koop ook vaak bij Zeeman en Wibra. Verder Hema en Prenatal. Ze groeien er zo snel uit, vind het echt zonde om er veel geld aan uit te geven
2 jaar geleden
Reactie op Lizzela
Ik heb ook een vrij dure smaak, maar koop op vinted of nu in de solden (-6 ...
Zijn inderdaad ook leuke merkjes. Lalalu ken ik nog niet. Even opgezocht, ook leuk!
2 jaar geleden
Noppies heeft nu leuke sale en z8 heeft vanaf donderdag 50% op de nieuwe wintercollectie en al super sale op oudere collecties. Verder vind ik het heel lastig, krijgen een jongetje en zie veel meer leuke meisjes kleding 🙈
2 jaar geleden
Kijk ook eens bij Nextdirect, super leuke kleertjes, maar wel betaalbaar
2 jaar geleden
Vaak toch wel hema rompers want alles krimpt in de droger behalve dat 😉 dus als je hm of ca rompers hebt en je wilt ze in de droger doen koop paar maten groter 🤪
Verder bij Zara of H&M.