13 Reacties
2 maanden geleden
Onze kleine is bijna 10 weken. Hij ligt al vanaf week 6 denk ik op zijn eigen kamer, zowel overdag als snachts. In de box slaapt hij niet meer dus hij ligt lekker rustig boven. Ik probeer het overdag nog wel klein beetje licht te laten in zijn kamer zodat die wel het dag/nacht ritme behoudt.
2 maanden geleden
Ons ventje is morgen 8 weken en ligt sinds afgelopen donderdag in bedje te slapen. 4 weken is nog heel jong, als het niet lukt, dan lekker bij je houden🥰. Komt vanzelf!
2 maanden geleden
Onze zoon van 8 weken slaapt sinds geboorte in zijn eigen bed overdag. Sinds 6 weken ook in de nacht.
Hij kan niet beneden slapen vanwege zijn grote broer die veel herrie maakt 😅
2 maanden geleden
Onze dochter is 4,5 week en slaapt overdag op ons of op een voedingskussen bij ons op de bank. Ze wil namelijk niet in de box en ze wil pas sinds kort ‘s nachts in de co sleeper, dus overdag in de co sleeper is net teveel van het goeie hahah.
Wil als het wat minder warm is, haar overdag in haar kamertje gaan leggen voor slaapjes. Nu is dat te warm omdat de zon daar de hele dag op schijnt
2 maanden geleden
Onze zoon van 6 weken slaapt overdag eigenlijk alleen op ons en in de draagzak. Alle andere plekken is huilen. We oefenen minstens één keer per dag een slaapje in zijn eigen bedje, maar dan slaapt hij maar 20 minuten.
2 maanden geleden
Gezellig in de buurt waar ik op dat moment ben. Gelukkig flexibele baby. Nu bijna 9 weken
2 maanden geleden
Wij laten haar overdag slapen waar het uitkomt. Als we weggaan in de wandelwagen, als ik beneden ben in de box, als ik boven lang aan het rommelen ben leg ik haar in bed. Ze vind eigenlijk alles wel best en valt overal wel in slaap. Tenzij we op visite zijn bij voor haar onbekenden, dan wil ze vaker bij ons zijn heb ik het idee en valt ze ook niet makkelijk zelf in slaap. Als we ergens een paar keer zijn geweest lukt het haar wel in de wandelwagen.
2 maanden geleden
Meestal valt hij op mij in slaap of in de draagzak en kan ik hem na een tijdje wegleggen in het nestje, op de bank of in de box. Over paar weken ook meer oefenen met in de co sleeper overdag, slaapt hij nu snachts prima in. Bijna 7 weken hier.