32 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op kich

Oh ja daar ben ik het zeker mee eens. Ondanks mijn omschrijving van hoe het ...
Nou, ik niet. Dat vergeet ik NÓÓIT meer. En de mensen die dat tijdens mijn zwangerschap riepen wil ik nu allemaal een kopstoot geven. En ook de mensen die nu roepen "Ik spreek jou over een half jaar nog wel", die ook. Gewoon, nee. Ik beval echt NÓÓIT meer. Het is écht onzin dat ik alles vergeten ben, ondanks dat ik het meest fantastische allertijden, het mooiste uit m'n leven, het beste wat ik ooit gedaan heb, ervoor terug heb gekregen.. Toen hij eruit was en op m'n borst gelegd werd, was het eerste wat ik zei, tegen m'n man: "Dit doe ik nooooooit meer" en toen pas keek ik naar die kleine.

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Nou, ik niet. Dat vergeet ik NÓÓIT meer. En de mensen die dat tijdens mijn ...
En dit bedoel ik niet omdat het bijvoorbeeld traumatisch is geweest of zo, helemaal niet zelfs. Het was zelfs heel fijn, met fijn personeel, mijn man was fantastisch voor me, alles was perfect geregeld en ik werd perfect ondersteund. Ik doe het alleen nooit meer 😅

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

En dit bedoel ik niet omdat het bijvoorbeeld traumatisch is geweest of zo, ...
Hahaha moet zeggen dat dit ook echt mijn laatste zwangerschap is 😂 de 3e overleef ik niet qua bekken klachten.

3 maanden geleden

Reactie op citrus1987

Nee dat beslissen ze dan niet. Ik had ene keizersnede gepland tot ik ineens ...
Dit is zo geruststellend om te lezen. Maar snap niet waarom ik al een week pijn moet hebben. Want deze voorweeën doen echt pijn. Of ik heb een lage pijngrens. Maar soms tot wegpuffen aan toe.

3 maanden geleden

Reactie op First1

Dit is zo geruststellend om te lezen. Maar snap niet waarom ik al een week ...
Wanneer heb je je keizersnede gepland? Rot deze fase!!

3 maanden geleden

Reactie op First1

Dit is zo geruststellend om te lezen. Maar snap niet waarom ik al een week ...
Mijn voorweeen doen ook zo’n zeer.. altijd in de nacht 😮‍💨

3 maanden geleden

Kan het zijn dat je weeën niet doorzetten omdat er bijvoorbeeld nog een kleine op bed ligt? Heb vorige week 4 nachten lang weeën gehad, maar als ik dan ging bedenken hoe we die kleine moesten wegbrengen viel ik in slaap en waren ze de volgende dag weg. Vandaag heb ik al de gehele dag voorweeën die dus nu ook weer langzaam wegebben omdat school bijna uit is. Nu 38+2

3 maanden geleden

Reactie op First1

Kan het zijn dat je weeën niet doorzetten omdat er bijvoorbeeld nog een kle ...
Het zou kunnen, bij mij zette het uiteindelijk ook pas door toen m'n zoontje uit logeren was. Ik was toen wel al 41+2, met jouw termijn kan het natuurlijk ook nog weken duren..

3 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Het zou kunnen, bij mij zette het uiteindelijk ook pas door toen m'n zoontj ...
Ja maar ben met 33 weken geremd. Met 35 weken vals alarm in het ziekenhuis en tot nu toe elke keer weer die voorweeën. Ben er wel een klein beetje klaar mee met die valse hoop. Vooral mentaal en voor saus want krijg toch een keizersnede.

3 maanden geleden

Reactie op First1

Ja maar ben met 33 weken geremd. Met 35 weken vals alarm in het ziekenhuis ...
Dat klinkt inderdaad wel heel erg vermoeiend en pittig. Hopelijk zet het snel door voor je!

3 maanden geleden

Reactie op First1

Kan het zijn dat je weeën niet doorzetten omdat er bijvoorbeeld nog een kle ...
Dat kan zeker. Als je je niet prettig voelt maak je geen oxytocine aan. De verloskundige gaf mij ook als tip om de andere kinderen uit logeren te doen. Maar dacht toen: kan ze moeilijk 2 weken wegbrengen. Uiteindelijk bevallen met 40.2 en ze hebben er doorheen geslapen 😬

3 maanden geleden

Reactie op kich

Dat kan zeker. Als je je niet prettig voelt maak je geen oxytocine aan. De ...
Ja dat dus. Ze merkt alles die meid en wil haar niet steeds wegbrengen. Plus ik snap niet waar ik mij druk om maak want mijn moeder woont in hetzelfde dorp. Maar het is gewoon dat gedoe dan om haar weg te brengen, haar wakker te maken Enzo. Hoop gewoon dat het overdag een keer doorzet, maar echt doorzet als ze op schooltje is.