8 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb de eerste 1/2 weken echt mn wekker gezet maar sindsdien gewoon gewacht tot dat ze zelf komt! Gaat tot nu toe gewoon goed en komt zelf na 3/4 uur en in de nacht soms 5/5.5 uur.

3 maanden geleden

Zit ze alweer op haar geboortegewicht? Zoja; dan zou ik haar mekker laten slapen & kijken wanneer ze komt. 🙂

3 maanden geleden

Reactie op Charis91

Zit ze alweer op haar geboortegewicht? Zoja; dan zou ik haar mekker laten ...
Ja al na een paar dagen!

3 maanden geleden

ik heb de eerste 2/3 weken met wekker geleefd.. slopend!! op gegeven moment lieten we haar slapen maar deden we een wekker voor 4/5 uur later (ze komt om de 3 uur meestal) en wij vonden dan 4/5 uur net te lang zonder drinken.. je kleine komt vanzelf, wanneer wij het loslieten en voor de zekerheid een wekker 4/5 uur later zette kwam ze altijd uit zichzelf na 3 uur.. heb vertrouwen in je baby het komt goed!

3 maanden geleden

Reactie op Ettolmoob

Ja al na een paar dagen!
Dan zou ik het zeker aan haar over laten 🙂 ik heb de eerste 2 weken met wekker gedaan en dat vond ik echt slopend!

3 maanden geleden

Klopt, vind ik ook. Alleen dacht ik dat 21:00 dan net wat te vroeg is om de nacht in te gaan. Vind dan 22:00 of 23:00 wat fijner. Maar ben zelf ook best wel moe, dus ik laat haar maar gewoon komen als ze komt. Zal je zien dat het om 0:00 is 😂😂

3 maanden geleden

Ik snap je struggel haha. Ik denk dat altijd liever rond half 12/12 nog dan 2 x midden in de nacht haha. Maar wie weet slaapt ze wel gewoon lekker door tot een uur of 4 en komt ze net zo vaak als gewoonlijk!

3 maanden geleden

Wij voeden op verzoek, want willen de baby graag haar eigen ritme laten volgen