7 Reacties
15 dagen geleden
Nu 14 weken en nu een wakkertijd van bijna 2 uur. Als ze om 7 uur wakker wordt voor voeding dan moet ze om 9 uur weer slapen. Alleen dan helaas maar een dutje van 3 kwartier in bedje. Nu ligt ze nog op mij te slapen tot hopelijk 11 uur wanneer de volgende voeding is
15 dagen geleden
Hier ook meisje van 14 weken. Max 2uur wakker. Het liefst tussen 1 uur en 1,5 uur weer wegleggen om te slapen. Als het aan haar lag sliep ze niet overdag, ze vecht er tegen. Daarom moet ik haar echt wegleggen in een rustige kamer. In de Kinderwagen slaapt ze wel als we wandelen in het park, maar niet als ik moet winkelen, te veel interessante dingen voor haar. Soms ik het even niet anders en is ze daarom te lang wakker, ik leg me daar dan bij neer want soms moet je er even uit. Als ze het andere dagdeel dan maar weer goed slaapt.
15 dagen geleden
Hier 14 weken en hangt beetje van het moment van de dag af. 'S ochtends max een uur, middag vaak 1.5 en einde dag 2.
Maar ze slaapt ook wel in de wagen en in de auto dus kan gelukkig redelijk mn ding doen. In de wagen duurt het vaak wel wat langer omdat ze zoveel leuke dingen ziet 😅
15 dagen geleden
Hier 13 weken en de wakker tijd ligt tussen de 1-1.5u. 1.5u is echt de max en als ze daar overheen gaat dan komt ze moeilijk in slaap. Vaak vanaf 1u en 15 min gaan we haar toch in slaap proberen te helpen, maar meestal valt ze vanzelf goed in slaap rond de 1u a 1u en 15 min wakker tijd.