13 Reacties

één maand geleden

Herkenbaar van mijn eerste kind. Nu net de eerste nacht gehad met kraampjes, met 8 weken. Wat ik doe is samen slapen vanaf de nachtvoeding, dan worden ze minder snel wakker en kunnen ze meer pijn aan.

één maand geleden

Kun je een eetdagboek bijhouden? Het duurt 6-8 uur voordat iets in je borstvoeding terecht komt. Zou ermee te maken kunnen hebben.

één maand geleden

Op de buik leggen, dat geeft druk en geborgenheid

één maand geleden

En het duurt 48 uur voordat iets uit je systeem is

één maand geleden

Osteopaat! Onze zoon had vanaf 3 weken al buikpijn. Nu met 6weken heeft hij nog wel krampjes, maar veel beter. Zelf drink ik geen koffie, maar kamillethee voor de bv.

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Osteopaat! Onze zoon had vanaf 3 weken al buikpijn. Nu met 6weken heeft hij ...
Koffie kan 50 uur blijven hangen bij je baby...

één maand geleden

Kreunt en kronkelt ie alleen, of huilt ie ook? En heeft ie zijn ogen dicht of open?

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Osteopaat! Onze zoon had vanaf 3 weken al buikpijn. Nu met 6weken heeft hij ...
Idem! Wij waren door de osteopaat met 5 weken volledig krampjes vrij!

één maand geleden

Goeie, het kan ook actieve slaap zijn? Ikzelf merk als mijn dochtertje rond die tijd komt dat ze of krampjes, honger, te warm/koud heeft. Wellicht kan je de andere mogelijkheden al wegstrepen en zijn het echt de krampjes.

één maand geleden

Reactie op DiedeH94

Goeie, het kan ook actieve slaap zijn? Ikzelf merk als mijn dochtertje ron ...
Ja.. mijn dochtertje had de 2 nachten na het Rota vaccin ook ‘s nachts krampen, kronkelen en huilen maar ze sliep gewoon. En dan idd 2 uur lang kreunen en met haar hoofd draaien maar wel in diepe slaap.

één maand geleden

Onze zoon doet dit ook iedere ochtend vanaf een uur of 5. Zijn ogen zijn echter dicht. Ik heb oordoppen gehaald gisteren 😅

één maand geleden

Ik smeer hem (bijna) elke dag in met deze olie, uit Indonesië. Z'n buik, rug en z'n voetjes.. Deze is hier niet verkrijgbaar, maar als je 'Minyak Telon' intypt op Google kom je andere merken tegen die je in Nederland bijvoorbeeld gewoon op Bol kunt bestellen. In Indonesië wordt dit voornamelijk voor krampjes gebruikt bij baby's, maar het werkt ook gewoon lekker rustgevend, en een beetje verwarmend (niet zo heftig als tijgerbalsem uiteraard 😅, maar wel een beetje vergelijkbaar).

één maand geleden

Oh, hij is wel in Nederland verkrijgbaar zie ik: https://www.tokogembira.nl/nl/konicare-minyak-telon-60ml.html