7 Reacties

één maand geleden

Hi mama! Ik had dit ook, ben overgeins vaginaal bevallen. Wat bij mij hielp was lopen in beweging zijn en vooral mijn rug niet te erg belasten. Ik kreeg hier last van in week 8 na de bevalling tot ong week 10 zit nu in week 12 en nergens meer last van. Wellicht dat het ook spanningen zijn?

één maand geleden

Warm houden

één maand geleden

Hi mamma! Hier nog 1. Ik dacht dat het hier misschien komt aan mijn houdingen. Ik geef bv en dat is vaak in verschillende houdingen en soms betrap ik mij erop dat ik een beetje geboggeld voor over zit. En het niet meer gewend zijn van het tillen. We hebben een aardig zwaar kindje en ik til haar natuurlijk ook met een voorkeurs manier op en dit voel ik ook terug in m’n rug. Overigens ook vaginaal bevallen. Ik smeer hier perskindol dit geeft hier echt verlichting! Let op als je iets wilt smeren dat je het goed bedekt ivm in ademen baby! En of het verantwoord is. Geloof dat bijv vicks smeren gevaarlijk kan zijn. Kijk ook op het etiket van wat je evt gaat smeren als je borstvoeding geeft of het word afgeraden. (Las bij toeval op een andere tube dat het erop stond dat het niet mocht) sterkte mamma het is echt super vervelend!! 🌸

één maand geleden

Ik kreeg van de fysio de tip een handdoek op te rollen en deze onder je rug te leggen. Om te overstekken

één maand geleden

Reactie op mauwi1989

Ik kreeg van de fysio de tip een handdoek op te rollen en deze onder je rug ...
Doordat je de hele dag voorovergebogen zit met voeden etc krijg je last van je rug. Daarom deze tip om dit te verhelpen

één maand geleden

Reactie op mauwi1989

Doordat je de hele dag voorovergebogen zit met voeden etc krijg je last van ...
Probeer niet voorovergebogen te voeden

één maand geleden

Ik had het midden op m’n rug en dat kwam van borstvoeding geven..