Hoi mama’s, sinds een paar dagen letten we op de wakkertijden. Dit vind ik erg lastig maar doe mn best. Via een collega heb ik de gids van bureau voor slaap waar de wakkertijden in staan uitgelegd. Nu ben ik er echt op aan het letten, maar het is nu al een paar keer voorgekomen dat ze echt niet in haar eigen bedje wil slapen. Wel in de wipstoel als jij blijft wippen of in de kinderwagen als we gaan wandelen. Iemand tips… vind het zo lastig ik wil een ritme krijgen maar dit gaat wel erg moeilijk zo.
Misschien niet het antwoord wat je zoekt, maar deze podcast (en haar insta) hebben mij veel rust over dit onderwerp gegeven
https://open.spotify.com/episode/5uYiQF1G2lvFqdJF9iisiz?si=QSkQ5zwWSWe1lVbOPLg-Hg&t=227
Wakkertijden in de gaten houden geeft geen garantie op direct zelf slapen! Het is meer zodat je weet wanneer je kindje ongeveer weet moet slapen om niet oververmoeid te raken. Soms lukt dit dan zelf, soms ook niet en dan kun je helpen.
Wakkertijden in de gaten houden geeft geen garantie op direct zelf slapen! ...
Nee dat klopt… soms denk ik waarom slaapt ze niet bij mij? En dan denk ik dat ik het helemaal fout doe.. terwijl de avonden en de nachten gewoon goed gaan!