26 Reacties
5 maanden geleden
Wij hebben dit afgelopen maandag besproken, ik ben 31 weken. Dit was ook in het ziekenhuis, wel met de verloskundige niet bij de gynaecoloog. Gynaecoloog is op papier mijn hoofd behandelaar maar omdat alles goed gaat bijna alle afspraken met klinisch verloskundigen in het ziekenhuis.
5 maanden geleden
Zou het bij je eerstvolgende afspraak bespreken. Ze scannen het in en kunnen er dan bij als je opgenomen wordt. Ik ben nu bijna 32 weken en zal het over 3 weken bespreken.
5 maanden geleden
Ik heb die afspraak pas heel laat bij het ziekenhuis iets van week 37 ofzo. Heb wel al een vragenlijst gehad waar ik mijn wensen op kan zetten. Maar heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat ik erop moet zetten, sta er redelijk open is dat ik het op me af laat komen.
5 maanden geleden
Ik heb volgende week, dan bijna 32 weken, een afspraak bij de verloskundige staan om de bevalling te bespreken. Ivm HG heb ik ook nauw contact met de verloskundige van het ZKH en met hen heb ik in week 36 een belafspraak om het een en ander door te nemen, ook of ik eventueel eerder ingeleid wil worden.
5 maanden geleden
Wij gaan het bij de volgende afspraak met de verloskundige (op 3 juni) bespreken, dan ben ik 33 weken
5 maanden geleden
Ik heb volgende week het gesprek over het bevalplan. Ik ben dan 31 weken.
5 maanden geleden
Bij de gynaecoloog weet je toch al vaak van je bevalt in t ziekenhuis en kunt dan aanvragen wat je graag wilt.
Bij een verloskundige heb je 2 keuzes of thuis of poliklinisch, voor thuis is er vaak al eerder iets wat geregeld moet worden qua hulp middelen dan bij poliklinische (ook daar maakt t n verschil uit of je in t ziekenhuis zelf bevalt of een kraamhotel, dus dat maakt ook zeker uit!)
Ik heb met 24 weken al een "bevalplan" door moeten geven maar ik heb maar 2 dingen wat ik wil en dat was voor mijn vk al heel erg bekend haha
Ziekenhuis en samen met mijn man en de mensen die er bij moeten zijn vanuit t ziekenhuis.
Als ik iets wil zoals een baarkruk, een bal of zelfs nog last minute een bevalbad wil kan dat gewoon in ons ziekenhuis (ik heb wel indicatie dat t echt in t ziekenhuis zou moeten dan ivm zwangerschapsvergiftiging in eerdere zwangerschappen) dus dat is wel fijn
5 maanden geleden
Ik ben onder controle in het ziekenhuis en de verloskundige vroeg met 26/28 weken of ik een plan had
5 maanden geleden
Wij hebben deze week een afspraak met 34 weken en daar wordt het besproken