152 Reacties

5 maanden geleden

25 juli uitgerekend maar ze loopt erg voor dus ik denk rond 15 juli

5 maanden geleden

2 juli uitgerekend, maar denk 12 juni te bevallen. Morgen word ik ingeleid en bij de eerste met 26 uur na de inleiding bevallen 😉

5 maanden geleden

17 juli uitgerekend Verwachting is 24 juli bevallen

5 maanden geleden

7juli en denk 25juni hij loopt wat voor

5 maanden geleden

Uitgerekend: 12 juli Verwachting: 28 juni

5 maanden geleden

Uitgerekend 28-07 Verwachting 24-07

5 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Gefeliciteerd!🩶 gaat alles goed met jullie?
Ja zeker! Hij doet het super goed en mijn herstel gaat voor spoedig. Hij mag morgen waarschijnlijk van een couveuse naar een wiegje. Dus hoop dat hij met anderhalve week mee naar huis mag. ❤️🐉

5 maanden geleden

5 juli uitgerekend.. maar we verwachten een tweeling dus komende vrijdag staat wel al een geplande keizersnede, of ze moeten zich een deze dagen zelf al gaan melden.. vorige tweeling was met 35.5 weken spontaan bevallen

5 maanden geleden

Uitgerekend 9 juli Verwachting 4 juli

5 maanden geleden

13 juli en als niet ingeleid verwacht ik 23 juli

5 maanden geleden

26 juli uitgerekend en ik denk 14 juli bevallen (gebaseerd op niks, behalve dat hij voorloopt op groei😂)

5 maanden geleden

Uitgerekend: 8 juli Ik hoop stiekem dat hij 17 juni komt. 1 dag voor de crematie van mijn oma kwam ik erachter dat ik zwanger was. 17 juni zouden we haar 87ste verjaardag vieren. Zou zo bijzonder zijn!

5 maanden geleden

Uitgerekend op 12 juli en ik denk 9 juli 🥰

5 maanden geleden

12 juli uitgerekend, maar krijg 24 juni te horen of ze me 28 juni gaan inleiden.

5 maanden geleden

Uitgerekend 31 juli Verwachting 30 à 31 juli

5 maanden geleden

Haha zo grappig dat de meeste mensen denken eerder te gaan bevallen. Ik weet niet of iedereen de percentages weet van hoeveel (zeker bij de 1e) doorloopt tot rond de 41 weken😅 ga je er straks niet bij alles wat je voelt op blindstaren dat de kleine echt 2 weken eerder komt (kan uiteraard wel altijd), dan worden het namelijk lange weken🙈 Hier 07-07-24 uitgerekend en de vorige keer op de uitgerekende datum bevallen. Ik verwacht nu 04-07-2024.

5 maanden geleden

Reactie op MvN22

Uitgerekend: 30 juli Verwacht: 10 augustus
Wat leuk! Hier ook uitgerekend 30 juli, ik verwacht 6 augustus 😊

5 maanden geleden

Uitgerekend: 1 juli 2024 Verwachting: hopelijk gauw. Ik heb al een aantal weken(vermoeiende) voor/oefenweeën; die sinds vorig week intensiveren en ook erg zichtbaar zijn op de CTG's.. Maar mijn gevoel zegt: 28 juni

5 maanden geleden

Uitgerekend: 4 Juli Verwacht: 8 Juli De 1e was 27 Januari 2021 uitgerekend en 3 Februari 2021 geboren.

5 maanden geleden

Ik heb hier al zoveel over nagedacht, slaat echt nergens op 😂 Uitgerekend: 6 juli Verwachting, ik heb dus 3 opties in m'n hoofd: 22 juni (volle maan), 30 juni (zegt m'n gevoel), 9 juli (zeggen de statistieken)