152 Reacties
5 maanden geleden
25 juli uitgerekend maar ze loopt erg voor dus ik denk rond 15 juli
5 maanden geleden
Reactie op babymarch2022
Gefeliciteerd!🩶 gaat alles goed met jullie?
Ja zeker! Hij doet het super goed en mijn herstel gaat voor spoedig. Hij mag morgen waarschijnlijk van een couveuse naar een wiegje. Dus hoop dat hij met anderhalve week mee naar huis mag. ❤️🐉
5 maanden geleden
5 juli uitgerekend.. maar we verwachten een tweeling dus komende vrijdag staat wel al een geplande keizersnede, of ze moeten zich een deze dagen zelf al gaan melden.. vorige tweeling was met 35.5 weken spontaan bevallen
5 maanden geleden
26 juli uitgerekend en ik denk 14 juli bevallen (gebaseerd op niks, behalve dat hij voorloopt op groei😂)
5 maanden geleden
Haha zo grappig dat de meeste mensen denken eerder te gaan bevallen. Ik weet niet of iedereen de percentages weet van hoeveel (zeker bij de 1e) doorloopt tot rond de 41 weken😅 ga je er straks niet bij alles wat je voelt op blindstaren dat de kleine echt 2 weken eerder komt (kan uiteraard wel altijd), dan worden het namelijk lange weken🙈
Hier 07-07-24 uitgerekend en de vorige keer op de uitgerekende datum bevallen. Ik verwacht nu 04-07-2024.
5 maanden geleden
Reactie op MvN22
Uitgerekend: 30 juli
Verwacht: 10 augustus
Wat leuk! Hier ook uitgerekend 30 juli, ik verwacht 6 augustus 😊
5 maanden geleden
Uitgerekend: 1 juli 2024
Verwachting: hopelijk gauw.
Ik heb al een aantal weken(vermoeiende) voor/oefenweeën; die sinds vorig week intensiveren en ook erg zichtbaar zijn op de CTG's.. Maar mijn gevoel zegt:
28 juni