152 Reacties

5 maanden geleden

Uitgerekend 16 juli Verwachting 11 juli (eerder met 39+3, 38+6 en 39+1)

5 maanden geleden

Ik ben 2 juli uitgerekend (vandaag precies 37 weken). Mn eerste zoontje kwam met 40+5, dus ik verwacht nu weer een latertje. 7 juli denk ik.

5 maanden geleden

Ik ben 22 juli uitgerekend van mijn eerste, en al vanaf het begin het idee gehad dat het eerder komt (maar misschien is dat ook wel wishful thinking haha). Ik hoop dat het 14 juli komt, de geboortedatum van mijn vader die is overleden 3 jaar geleden, dat zou ik heel bijzonder vinden. Maar ook ik denk dat het wel eens rond de 30 juli kan worden vw de statistieken.. ik heb dus eigenlijk geen idee!

5 maanden geleden

Uitgerekend: 24 juli Verwachting: 26 juli

5 maanden geleden

Ik ben 20juli uitgerekend maar mijn baby is P99 (heel groot dus) en ik wordt waarschijnlijk in week 38 ingeleid, dus ik denk ergens in de tweede week van juli 🤞🏼

5 maanden geleden

Uitgerekend: 4 augustus Verwacht: 17 juli Just a feeling 😂🫣

5 maanden geleden

Ik ben 19 juli uitgerekend, maar ik hoop dat de kleine 10 juli komt. Dit is de verjaardag van mijn vader die 5 jaar geleden is overleden. Ik heb ook wel het gevoel dat deze eerder komt

5 maanden geleden

Ik ben van mijn eerste zoon bevallen met 37+6. Was 26-11 uitgerekend bevallen op 8-11-2019. Nu 08-07 uitgerekend. Zou heel leuk zijn ook op 8-07 te bevallen beide zoons op de 8 ste. Maar grote baby, we denken eerder maar welke datum geen idee. Hij komt wanneer hij er klaar voor is.

5 maanden geleden

Uitgerekend op 2 juli. Maar ik denk dat ik beval tussen de 38/39 weken. Of het hoop is weet ik niet maar ben nu 37 weken en al 2 dagen niet lekker wakker worden en veel harde buiken sinds gisteren!

5 maanden geleden

Uitgerekend 8 juli Verwachting 16 juli Bij de eerste ingeleid met 40+5 dus verwacht dat ze nu ook wel langer zit

5 maanden geleden

18 juli uitgerekend. Man denkt 21 juli en ikzelf denk 18 of 19. Maar ik hoop 15 juli. Die datum was ik vorig jaar uitgerekend van de bbz. Daarnaast zijn op 18 en 19 juli al mensen jarig op onze kalender (neefje en een goede vriend), en de 14e is iemands sterfdag dus die wil ik ook liever niet. 🤭

5 maanden geleden

Uitgerekend 1 juli 2024 Verwacht zelf ergens de eerste week van juli, 4 of 6 juli ofzo maar hoop eind juni 😂 24-06-24 lijkt me een prachtige datum 🤭

5 maanden geleden

Uitgerekend: 23 juli Verwachting: 25 juli

5 maanden geleden

Uitgerekend: 21 juli Verwacht: 15/16 juli Klein beetje manifesteren 🤞🏻🤪

5 maanden geleden

Uitgerekend: 29-07 Verwacht 03-08 of 04-08

5 maanden geleden

Uitgerekend: 6 juli Verwacht: 8 juli Hoop: spontaan in de week van 1 juli🤣 2e kindje (eerste kwam met 41+1🙈)

5 maanden geleden

Uitgerekend: 19 juli Verwacht: 27 juli

5 maanden geleden

Uitgerekend op 9 juli Verwachting 15 juli (mijn eigen verjaardag) Eerste was uitgerekend op 9 december, en kwam op 15 december;) Al heb ik liever eerder natuurlijk

5 maanden geleden

Mijn uitgerekende datum is 7 juli. Ik denk dat de kleine komt op 28 juni

5 maanden geleden

Uitgerekend 18 juli en denk dat ze op 21 juni komt