152 Reacties

4 maanden geleden

Uitgerekend 5 juli, hoop morgen maar verwacht volgende week ergens

4 maanden geleden

Uitgerekend 26 juli.. & denk 1 augustus te bevallen

4 maanden geleden

Uitgerekend op 14 juli Verwachting/hoop op 17 juli (17-07, klinkt wel leuk 😁) Leuk topic!

4 maanden geleden

Uitgerekend op 18 juli, denk te bevallen op 12 of 13 juli. (Stiekem hoop ik dat omdat het met het werk van mijn man ook heel goed uit zou komen en omdat zoonlief nr 1 ook op 13de is geboren)

4 maanden geleden

Uitgerekend op 21 juli, verwacht 20,21 of 23 juli haha. Misschien nog een leuk idee; wij hebben met de familie een pouletje opgezet met gegokte data!

4 maanden geleden

21 juli uitgerekend. Geplande keizersnede staat voor de 16e. Maar ik denk dat het tussen 9 en 11 komt. (Of ik hoop dat gewoon) 😅

4 maanden geleden

Reactie op MauzieMuijs

Uitgerekend 26 juli.. & denk 1 augustus te bevallen
Hier exact dezelfde voorspelling 🙈

4 maanden geleden

22 juli uitgerekend Ik hoop de 17e (mooie datum) Ik denk begin augustus: 4 augustus

4 maanden geleden

31 juli uitgerekend, ik verwacht 3 augustus 😊

4 maanden geleden

7 juli uitgerekend en ik was er heilig van overtuigd dat het 23 juni zou zijn. Meneer zit nog steeds lekker 🤣

4 maanden geleden

Uitgerekend op 5 juli, en dacht eerst eerder, toen op uitgerekende datum en nu denk ik 10 juli en anders geen flauw idee meer 😂

4 maanden geleden

13 juli uitgerekend. Ik heb op 40+6 (19 juli) een geplande keizersnede staan, maar ik hoop dat de kleine zich eerder meldt. Maar ik denk dat die tot 40+6 blijft zitten 😅 Van m'n dochter ben ik op 41+0 bevallen.

4 maanden geleden

Uitgerekend: morgen 🤣 Ik denk woensdag bevallen 🫣

4 maanden geleden

Ik was 6 juli uitgerekend wanneer ik denk te bevallen? Nooit hahah nee grapje maar ze geeft me al 3 dagen voor weeen maar er gebeurd niks 🥲🥲🥲 bij m'n 1e toen ik weeen had was 't gelijk zo! Nu niet. Pestkop.

4 maanden geleden

Uitgerekend op: 17-07-2024 Verwachting/hoop op: 24-07-2024 (41+0 en mooie datum 😊)

4 maanden geleden

Zondagavond als Nederland Europees kampioen wordt 😜

4 maanden geleden

Ik gok er op dat ik weer een klein weekje later beval. 23 juli uitgerekend en 28 juli bevallen 🍀

4 maanden geleden

20 juli uitgerekend. Hoop te bevallen op 14 of 17 juli, mooie datum 😁.. Vorige kwam met 39.4, dus hoop dat de tweede nog iets eerder komt..

4 maanden geleden

Uitgerekend 7 juli (is al voorbij) verwachting 12 juli

4 maanden geleden

Reactie op LucyJ

Zondagavond als Nederland Europees kampioen wordt 😜
Ja dat we bij het winnende goal massaal beginnen met persen. Kunnen we later zeggen; hij/zij is geboren toen we Europees kampioen werden in 2024 🧡⚽️