Misschien wel een leuk topic om te starten, heb ik destijds in de geboortegroep van maart 2022 ook gedaan.
Vandaag zijn de eerste mama’s 37 weken; wat betekent dat ze elk moment mogen bevallen. Misschien leuk om je uitgerekende datum te benoemen en de datum waarop je denkt te bevallen. Achteraf kunnen we dan kijken of we gelijk hadden 🙈
Ik begin: mijn uitgerekende datum is 18 juli 2024 en ik denk te bevallen op 19 of 20 juli.
Uitgerekend op 18 juli, denk te bevallen op 12 of 13 juli. (Stiekem hoop ik dat omdat het met het werk van mijn man ook heel goed uit zou komen en omdat zoonlief nr 1 ook op 13de is geboren)
13 juli uitgerekend. Ik heb op 40+6 (19 juli) een geplande keizersnede staan, maar ik hoop dat de kleine zich eerder meldt. Maar ik denk dat die tot 40+6 blijft zitten 😅 Van m'n dochter ben ik op 41+0 bevallen.
Ik was 6 juli uitgerekend wanneer ik denk te bevallen? Nooit hahah nee grapje maar ze geeft me al 3 dagen voor weeen maar er gebeurd niks 🥲🥲🥲 bij m'n 1e toen ik weeen had was 't gelijk zo! Nu niet. Pestkop.