152 Reacties

4 maanden geleden

Vandaag uitgerekend, had verwacht dat ze afgelopen zondag zou komen. Morgen is onze eerste dochter jarig dus hoop dat ze dan niet komt . Daarna aub zo snel mogelijk😁

4 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Ik heb hier al zoveel over nagedacht, slaat echt nergens op 😂 Uitgerekend ...
Zoveel opties genoemd en het nog niet goed hebben 🥲 Baby zit nog veilig binnen.

4 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Zoveel opties genoemd en het nog niet goed hebben 🥲 Baby zit nog veilig bi ...
Ah das wel balen zeg. Hopelijk komt de baby snel. Wat bedoel je met 9 juli volgens de statistieken? Ben dan wel nieuwsgierig wat die van mij zeggen.

4 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Ah das wel balen zeg. Hopelijk komt de baby snel. Wat bedoel je met 9 jul ...
Eerste kindjes worden volgens statistieken met 40+5 geboren (dat klopte bij m'n eerste zoontje) en tweede kindjes met 40+3.

4 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Eerste kindjes worden volgens statistieken met 40+5 geboren (dat klopte bij ...
Ah zo. Mijn eerste kwam met 39+1 weeën begonnen savonds op 39 weken precies. Ben benieuwd hoelang deze blijft zitten. Nu 38+3. Mijn gevoel zegt steeds 11 juli (morgen dus). Maar dat kan ook meer een hoop zijn. 😅

4 maanden geleden

Reactie op LucyJ

Zondagavond als Nederland Europees kampioen wordt 😜
Dat wordt een nieuwe datum kiezen 😂

4 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

21 juli uitgerekend. Geplande keizersnede staat voor de 16e. Maar ik denk d ...
Ondertussen nog steeds geen baby. Zou hij zich nog eerder aankondigen deze 2 dagen of wacht hij netjes tot de geplande dag dinsdag. 🤞

4 maanden geleden

Wat jammer, tweede laat dus langer op zich wachten😂 Hier ook bij de eerste bevallen met 39.4, hoopte stiekem dat deze ook eerder zou komen. Nu 39.1 en denk dat die nog wel even blijft zitten🙃

4 maanden geleden

Reactie op samp90

Wat jammer, tweede laat dus langer op zich wachten😂 Hier ook bij de eerst ...
Spannend zeg. Kan natuurlijk zomaar beginnen deze 3 dagen. Mijn vorige bevalling begon savonds met 39 weken. Vandaag ook precies 39 weken. Ik ben benieuwd of er vanavond iets begint. 😅

4 maanden geleden

8 juli uitgerekend, hoop nu elke dag dat het zover is. Maar helaas.. ben bang dat ik ingeleid moet gaan worden.

4 maanden geleden

Reactie op Liiins

8 juli uitgerekend, hoop nu elke dag dat het zover is. Maar helaas.. ben ba ...
Same 😭

4 maanden geleden

Reactie op Liiins

Ik ook😢

4 maanden geleden

Reactie op Liiins

Heb jij al een afspraak staan voor inleiden of dat niet?

4 maanden geleden

Reactie op claudiaperk

Heb jij al een afspraak staan voor inleiden of dat niet?
Nog niet, morgen afspraak vk en dan wordt alles ingepland. Vorige bevalling was ook inleiding, hoop toch nog op een natuurlijke maar ben er bang voor... Jij?

4 maanden geleden

Ik hoop aankomende week, ben nu 37+2

4 maanden geleden

10 juli uitgerekend. Had echt gedacht dat ik eerder zou zijn. Ik ben er helemaal klaar mee en ben gefrustreerd dat het niet vanzelf begint. Elke dag aan het wachten, kan verder helemaal niks.

4 maanden geleden

Uitgerekende datum is 25 juli. Ik dacht al bevallen te zijn omdat ik bij de eerste met 38 weken ben bevallen. Nu 38+3. Nu geen idee meer 😂 Krijg as donderdag gesprek voor een inleiding als ze er nog niet is. I.v.m kleine baby.

4 maanden geleden

Vandaag 14 juli uitgerekend, maar denk dat ze 16 of 24e komt 🤷🏻‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op Liiins

Nog niet, morgen afspraak vk en dan wordt alles ingepland. Vorige bevalling ...
Ik ben vrijdag geweest voor een afspraak en donderdag word het ballonnetje geplaatst als het niet eerder komt. Stiekum hoop ik ook dat ze daarvoor nog komt Maarja 🫣 ik voel nog helemaal niks helaas. Ik mag morgen bellen naar de vk en dan gaan ze nog een keer kijken of ze kunnen strippen, maar afgelopen dinsdag zat alles nog potdicht helaas

4 maanden geleden

21juli uitgerekend maar madam is erg groot dus we hebben dinsdag al geprobeerd in te leiden met een ballon en woensdag hele dag misoprostol, helaas geen succes dus vanavond gaan we weer opnieuw proberen 😓 hoop zo dat het nu wel werkt, ben zo moe van zwanger zijn 🙈