152 Reacties

4 maanden geleden

Nooit. ☠️🙃 Duurt lang

4 maanden geleden

Reactie op Liiins

8 juli uitgerekend, hoop nu elke dag dat het zover is. Maar helaas.. ben ba ...
Hier ook 8 juli. Wachten is zo vreselijk, en het vooruitzicht op inleiden ook 😢

4 maanden geleden

Nou ik had gedacht dat ik eind juni / begin juli al zou gaan bevallen ivm 2 vroeggeboortes maar ben nu 38+4 😅 alle data waarvan ik en iedereen om mij heen dachten, klopt dus niet. Ben er helemaal klaar mee (al 14 dagen erge pijn / voorweeen) dus ze mag onderhand wel komen 😫 donderdag strippen.

4 maanden geleden

Reactie op claudiaperk

Ik ben vrijdag geweest voor een afspraak en donderdag word het ballonnetje ...
Hopelijk lukt het strippen en komt ze ervoor nog!

4 maanden geleden

Ik was bij de eerste 41+4. Had nu verwacht rond 41 (morgen). Maar ze kwam al op 40+2. Was echt een cadeautje dat ze vroeger kwam dan ikzelf echt had verwacht haha. Die laatste 2 weken zijn zo lang en spannend

4 maanden geleden

Reactie op Liiins

Ik hoop het voor jou ook! 🙏

4 maanden geleden

Reactie op beaug

Hier ook 8 juli. Wachten is zo vreselijk, en het vooruitzicht op inleiden o ...
Maar een inleiding is echt niet altijd nog…de meeste baby’s komen gewoon vanzelf voor de 42 weken en de risico’s zijn heel klein.

4 maanden geleden

Ik ben nu 40+2 me uitgerekende datum was 12 juli ik dacht wel dat ik nu bevallen zou zijn maar nee 😅

4 maanden geleden

Reactie op Liiins

En bij jou al iets?

4 maanden geleden

Reactie op claudiaperk

En bij jou al iets?
Nee helaas, alles zat ook nog potdicht dus strippen niet gelukt vandaag. En bij jou?

4 maanden geleden

Reactie op Liiins

Nee helaas, alles zat ook nog potdicht dus strippen niet gelukt vandaag. En ...
Ik mag morgenochtend om 09:00 komen om te kijken of ze kunnen strippen en anders donderdag het ballonnetje 😭🫣 Mag je nog een keer of moet je nu een afspraak maken voor inleiden?

4 maanden geleden

Reactie op claudiaperk

Ik mag morgenochtend om 09:00 komen om te kijken of ze kunnen strippen en a ...
Ik mag woensdag langskomen om het weer te proberen

4 maanden geleden

Reactie op Liiins

Ik mag woensdag langskomen om het weer te proberen
Nou ik hoop het echt voor je! Ik heb de laatste dagen wat gekolfd waardoor ik harde buiken kreeg dus hopelijk heeft dat wat gedaan.

3 maanden geleden

Uitgerekend op 31 Juli. 3 weken geleden na controle bij gynocoloog zat ik op 2 cm ontsluiting en flinke voorweeen. Helaas heeft dit nog niet verder doorgezet en denk ik zelfs dat ik 31 Juli nog voorbij ga 😅

3 maanden geleden

Uitgerekend 26-7 Verwachting 16-7 Bevallen 8-7

3 maanden geleden

Nooit…

3 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Nooit…
🤣

3 maanden geleden

Ik hoop vandaag/vanacht. Maak mezelf gek met de gedachten dat ons eerste dochtertje met 39+1 is geboren. En ik er nu overheen ga 🤣

3 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Nooit…
Hier ook het gevoel als wij hem niet gaan halen bij 42 weken dat hij domweg blijft zitten 🤣

3 maanden geleden

Ik hoop vandaag. Gisteren ballonnetje geplaatst en straks naar het ziekenhuis om te kijken of die los zit, is er in ieder geval nog niet uit gevallen helaas... Dus fingerscrossed 🤞