152 Reacties
4 maanden geleden
Nou ik had gedacht dat ik eind juni / begin juli al zou gaan bevallen ivm 2 vroeggeboortes maar ben nu 38+4 😅 alle data waarvan ik en iedereen om mij heen dachten, klopt dus niet. Ben er helemaal klaar mee (al 14 dagen erge pijn / voorweeen) dus ze mag onderhand wel komen 😫 donderdag strippen.
4 maanden geleden
Reactie op Liiins
Hopelijk lukt het strippen en komt ze ervoor nog!
Ik hoop het voor jou ook! 🙏
4 maanden geleden
Reactie op beaug
Hier ook 8 juli. Wachten is zo vreselijk, en het vooruitzicht op inleiden o ...
Maar een inleiding is echt niet altijd nog…de meeste baby’s komen gewoon vanzelf voor de 42 weken en de risico’s zijn heel klein.
4 maanden geleden
Reactie op Liiins
Hopelijk lukt het strippen en komt ze ervoor nog!
En bij jou al iets?
4 maanden geleden
Reactie op Liiins
Nee helaas, alles zat ook nog potdicht dus strippen niet gelukt vandaag. En ...
Ik mag morgenochtend om 09:00 komen om te kijken of ze kunnen strippen en anders donderdag het ballonnetje 😭🫣
Mag je nog een keer of moet je nu een afspraak maken voor inleiden?
4 maanden geleden
Reactie op Liiins
Ik mag woensdag langskomen om het weer te proberen
Nou ik hoop het echt voor je! Ik heb de laatste dagen wat gekolfd waardoor ik harde buiken kreeg dus hopelijk heeft dat wat gedaan.
3 maanden geleden
Uitgerekend op 31 Juli.
3 weken geleden na controle bij gynocoloog zat ik op 2 cm ontsluiting en flinke voorweeen. Helaas heeft dit nog niet verder doorgezet en denk ik zelfs dat ik 31 Juli nog voorbij ga 😅
3 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Nooit…
Hier ook het gevoel als wij hem niet gaan halen bij 42 weken dat hij domweg blijft zitten 🤣
3 maanden geleden
Ik hoop vandaag. Gisteren ballonnetje geplaatst en straks naar het ziekenhuis om te kijken of die los zit, is er in ieder geval nog niet uit gevallen helaas... Dus fingerscrossed 🤞