9 Reacties

16 dagen geleden

Mijn baby ‘zit’ er sinds de geboorte al bij aan tafel in de tripptrapp stoel met newborn zitje. Werkt ook fantastisch met hapjes en voor elke fase is er een passend zitje. Ideaal!

15 dagen geleden

Heb al wel een eetstoel aangeschaft maar gebruik hem nog niet. Ik zou voor de hapjes hem lekker in een wipstoel zetten en deze dan misschien op tafel om het voor jezelf makkelijk te maken.

15 dagen geleden

Reactie op MamaDaisy91

Heb al wel een eetstoel aangeschaft maar gebruik hem nog niet. Ik zou voor ...
Goeie tip die heb ik gelukkig. Binnenkort even uittesten! Thanks

15 dagen geleden

Wij hebben de newborn set op de Tripp Trapp en daar geven wij de hapjes in. Als we ergens zijn gebruiken we de wipstoel (die staat in de garage en Yinthe vind t n vreselijk ding haha) Maar ook de wandelwagen is vaak gebruikt bij Maud voor hapjes! Maud zat met ong 4.5 m al in de zit van de Bugaboo ivm reflux en van der af willen kijken

15 dagen geleden

Ik heb mijn baby gewoon in de wipstoel en zelf zit ik er op een krukje voor of gewoon op de grond 🤭. Baby dan dus een beetje tussen liggen en zitten in, net als in de maxi cosi. Ze hoeven voor oefen hapjes nog niet volledig rechtop te zitten, dat is ook nog niet goed voor ze. Ik ga zelf denk ik pas een eetstoel aanschaffen als hij er echt stabiel genoeg in kan zitten

15 dagen geleden

Reactie op eeem

Mijn baby ‘zit’ er sinds de geboorte al bij aan tafel in de tripptrapp stoe ...
Ja hier ook idd. Lekker met z'n allen 'aan tafel'.

15 dagen geleden

Ik heb de maxi Cosi Minla eetkamerstoel, die kan bijna plat (zoals een wipstoel). Zo doe ik het tot ze goed genoeg kan zitten!

15 dagen geleden

Hier ook in de triptrap met newborn zitje. Echt zitten mogen ze pas als ze dat zelfstandig kunnen dus voor nu inderdaad in een wipstoeltje bijvoorbeeld?

15 dagen geleden

Onze dochters hadden we vanaf 23 weken in de eetstoel ( was een grote meid) klem gezet net handdoeken, want ze kon idd nog niet zitten en alleen tijdens de hapjes.