596 Reacties

één jaar geleden

Reactie op BabyBoertje24

Wat gek, bij onze dochter ook een vitaliteitsecho gehad en nooit een rekeni ...
Mijn verloskundige biedt de vitaliteitsecho gewoon gratis aan bij iedereen. Als een soort reclameslogan staat er op de website 'schrijf je nu in en je krijgt je eerste echo bij 6-8 weken gratis'.

één jaar geleden

Morgenochtend de eerste echo, eindelijk 🙈

één jaar geleden

Heb al 2 echo’s gehad. 9 november was toen 5+4 en gister tijdens de intake. Er was tijd over dus mocht nog een x kijken naar ons wondertje. Vandaag 6+6 dus 3 dagen weer vooruit gezet

één jaar geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Oké. Inderdaad gek. Hier is het zo als je die vitaliteitsecho wil zonder do ...
Hier was de vitaliteitsecho bij de verloskundige rond 7 weken, in dezelfde afspraak als de intake (vervolgens met 9 wk nog een bij de gyn ivm medisch). Nu heb ik de vitaliteitsecho een week voor de intake (rond 8 wkn) in het ziekenhuis, maar wel ingepland door de vk (we zijn verhuisd, dus andere praktijk). Niks gehoord over betalen oid 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Volgens eigen berekening ben ik nu 6+6 en heb pas 5 december de termijnecho. Nog even geduld dus 😌

één jaar geleden

Vandaag me eerste echo gehad .. het zijn er weer 👶🏻👶🏻 🤣🤣 dus nummer 5&6 ..

één jaar geleden

Gisteren eerste echo gehad en volgende week woensdag opnieuw een echo met 7 weken en 4 dagen!

één jaar geleden

Vandaag me eerste echo gehad .. het zijn er weer 👶🏻👶🏻 🤣🤣 dus nummer 5 ...
Wow is het dan je tweede tweeling? Gefeliciteerd 🥳

één jaar geleden

Dag allemaal, Ik heb vanmorgen met 6+2 een echo gehad. We zagen wel het hartje kloppen maar het zou ook een bloedvat kunnen zijn. Op zich is dat nog niet heel erg op deze termijn maar ze zien wel een groeiachterstand. Het vruchtje hoort groter te zijn. Ik ben zwanger na jaaaaaaaren van eiceldonatietrajecten van lieve vriendinnen en wil echt heel graag horen dat iemand dit ook heeft gehad en dat het later nog is bijgetrokken. 20 nov mag ik weer terugkomen, maar hoe kom ik die tijd door;(. De echoscopiste was positiever dan de gynaecoloog waar we daarna een gesprek mee hadden. Voordat we het wisten hadden we het over een miskraam en wat te doen. Wij weten precies wanneer de terugplaatsing is geweest dus weten ook precies hoelang ik zwanger ben. Ik hoop op een positieve ervaring van iemand🙏❤️

één jaar geleden

Reactie op Kaybxx

Gisteren eerste echo gehad en volgende week woensdag opnieuw een echo met 7 ...
Hoi, gefeliciteerd! 🥰 Dan heb je gister een echo gehad met 6 weken 3 dagen? Heb je een foto van je echo? Ik ben benieuwd. Heb hem vd week met hetzelfde termijn.

één jaar geleden

Vandaag me eerste echo gehad .. het zijn er weer 👶🏻👶🏻 🤣🤣 dus nummer 5 ...
Wauw dubbele blessing! 😍

één jaar geleden

Reactie op Kimb071091

Wow is het dan je tweede tweeling? Gefeliciteerd 🥳
Ja me 2de tweeling , andere tweeling word december 2 jaar 🙈 en ben gewoon op normale manier zwanger geworden 🥰

één jaar geleden

Reactie op rjv1997

Snap ik hoor! Ik was nu ook al aan het denken wat als we toch geen hartje z ...
Oh nog niet druk om maken joh. Dat zie je dan wel en waarschijnlijk zorgen om niks want je krijgt vast een mooi hartje te zien.

één jaar geleden

Reactie op Sammie96

29 november ❤️ Ik ben nu 3+5 dagen zwanger Nog heel pril.
Wauw dat is vroeg! Ik ben vandaag 4+5 dagen en heb pas 7 december m’n echo 😢

één jaar geleden

Vandaag me eerste echo gehad .. het zijn er weer 👶🏻👶🏻 🤣🤣 dus nummer 5 ...
Wat leuk gefeliciteerd 🥹😍😍😍

één jaar geleden

13 december pas de eerste echo. Duurt nog zo lang.

één jaar geleden

Vandaag me eerste echo gehad .. het zijn er weer 👶🏻👶🏻 🤣🤣 dus nummer 5 ...
Van harte gefeliciteerd! 👶👶

één jaar geleden

27 november! Wachten duurt een eeuwigheid! Uitgerekend op 11 juli :)

één jaar geleden

Onze eerste echo is 11 december helaas nog lang wachten 🙈

één jaar geleden

Reactie op Kells1986

27 november! Wachten duurt een eeuwigheid! Uitgerekend op 11 juli :)
Hier ook uitgerekend de 11e 😀