596 Reacties

één jaar geleden

30 november, voorlopig uitgerekend op de 19e!

één jaar geleden

Reactie op Janneke12-21

30 november, voorlopig uitgerekend op de 19e!
Spannend, ik ook! Het wachten duurt zo lang…

één jaar geleden

Hey dames, Vanwege veel onzekerheid en een druppel bloed vandaag een hele vroege echo gehad. Volgens echoscopiste 5,5/ 6 weken zwanger ennnnnn een kloppend hartje gezien!!!! Zooooooo opgelucht en zo blij..... wilde het eventjes delen omdat ik het nog eventjes geheim hou voor de buitenwereld maar het liefste van de daken wil schreeuwen hahaha succes dames met wachten en ik ben benieuwd naar jullie echo's!!

één jaar geleden

Spannend, ik ook! Het wachten duurt zo lang…
Ja heh! Over 2 weken. Ik heb gelukkig in de ochtend een afspraak. Dat scheelt weer!

één jaar geleden

Reactie op Janneke12-21

Ja heh! Over 2 weken. Ik heb gelukkig in de ochtend een afspraak. Dat schee ...
Dat scheelt een hele hoop inderdaad, ik later op de dag. Zou je het willen delen als je bent geweest? Ik ben zo benieuwd!

één jaar geleden

24 oktober eigenlijk 1e echo🍀🥰, maar heb paar dagen terug al een echo gehad met 5+1 weken omdat ik een bloedverlies had. Gelukkig zag het goed uit was mooi 5+ weken. Alleen heb weer een bloedverlies gehad met bruin afscheiding, hopen maar dat het goed komt tot volgende week dan ben ik 6+5 weken🍀🙏🏻 wachten duurt lang🥺

één jaar geleden

Afwachten tot 20 december 🥲

één jaar geleden

Reactie op dvr1703

Dag allemaal, Ik heb vanmorgen met 6+2 een echo gehad. We zagen wel het har ...
Jeetje wat vervelend meid. In kan helaas niet het antwoord geven waarop je hoopt omdat ik dit nog nooit hem meegemaakt. Wat ik wel pas is dat groei vaak in puls bewegingen gaat. Hopen dat dat het geval is! Positief denken en hopen dat er maandag wat progressie ik lijkt te zitten! 🤞🏼

één jaar geleden

Onze eerste echo is 12 december. Duurt even.. spannend, hoop dat alles goed blijft 🙏🏾

één jaar geleden

Eerste echo is 5 december, kan echt niet wachten 😳

één jaar geleden

5 december. Hopelijk een mooie pakjesavond voor ons. Super spannend want de vorige keer kregen we met de eerste echo te horen dat het niet goed was

één jaar geleden

8 december kan niet meer wachten

10 maanden geleden

12 december 🍀

10 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

12 december 🍀
Ik ook 12 december. Duurt nog zo lang

10 maanden geleden

Ik ook 12 december. Duurt nog zo lang
Ik ook pas 11 december een eeuwigheid nog…

10 maanden geleden

Hier ook 11 december. Al ben ik wachten gewend, duurt nog zo lang.

10 maanden geleden

27 november eerste echo. Ben zo zenuwachtig alles voor de eerste keer en heb geen idee hoe en wat allemaal 🥹

10 maanden geleden

Wij hebben 30 november de 1e echo. 2 juli uitgerekend.

10 maanden geleden

6 dec eerste echo

10 maanden geleden

Hier ook 5 december ❤️