596 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Kells1986

27 november! Wachten duurt een eeuwigheid! Uitgerekend op 11 juli :)
Hier hetzelfde! 27 november eerste echo en 11 juli uitgerekend 😄 Ben benieuwd of de uitgerekende datum nog veranderd na de echo.

10 maanden geleden

Wij hebben 4dec de eerste afspraak bij de vk eingenlijk geen idee of ze dan gelijk een echo maken .. ze had het wel over het zien van hart activiteit dus lijkt me wel. Zo spannend en duurt nog zo lang.

10 maanden geleden

Reactie op MOC91

Hier hetzelfde! 27 november eerste echo en 11 juli uitgerekend 😄 Ben benie ...
Wij ook 11 juli! Gelukkig vandaag al de eerste echo in het ziekenhuis gehad en mag nu door naar de verloskundige 😊

10 maanden geleden

7 dec!

10 maanden geleden

Morgen mijn eerste echo Ik heb zo veel stress denk dat ik vannacht geen oog dicht doe

10 maanden geleden

Gister eerste echo gehad met 8 weken

10 maanden geleden

Reactie op Daisy_xx

Gister eerste echo gehad met 8 weken
Hoe was jouw echo gegaan ?

10 maanden geleden

Vanmiddag m’n eerste echo gehad. Alles zag er heel goed uit hartje klopte mooi. Iets verder gezet. Uitgerekende datum voor nu 6 juli. De volgende echo 12-12.

10 maanden geleden

Hoe was jouw echo gegaan ?
Jaa goed gelukkig met mooi kloppend hartje 🙏

10 maanden geleden

Reactie op Konijntje1

7 dec!
Ik ook! 😉

10 maanden geleden

Vandaag mijn echo gepland voor 14 december! Ik ben dan 7+4 waarschijnlijk… spannend, want de vorige keer kwamen we er bij de eerste echo achter dat het niet goed was (8+1)

10 maanden geleden

Reactie op Iris010

Ik ook! 😉
Spannend nu aftellen. Nog 2 weken te gaan!

10 maanden geleden

Reactie op ij’tje

Vandaag mijn echo gepland voor 14 december! Ik ben dan 7+4 waarschijnlijk… ...
Spannend! Ik heb mijn eerste echo met 7+4 weken op 11 december, in september ook een missed abortion gehad. Duim voor ons!😊

10 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Alles was goed. ❤ We konden het hartje ook zien kloppen. Heel maf om te realiseren dat dit in m'n buik zit. Volgens de echoscopiste ben ik 8 weken (iets verder dan ikzelf had uitgerekend). 😄

10 maanden geleden

Reactie op marrwestt

Spannend! Ik heb mijn eerste echo met 7+4 weken op 11 december, in septembe ...
Oh spannend! Dan lopen we bijna gelijk. Hopelijk hebben we nu meer geluk ♥️

10 maanden geleden

Ik heb 11 december de eerste echo, vind het zo spannend

10 maanden geleden

11 december en voor mijn gevoel is dat heel ver weg

10 maanden geleden

Reactie op Popjeeeee

Wij hebben 30 november de 1e echo. 2 juli uitgerekend.
Ik heb ook 30 november een echo, dan gaan ze kijken hoever ik ben, had namelijk al een eerste echo omdat ik zooooo onzeker was en toen zagen ze het hartje kloppen en ze zei; het hartje klopt echt net kan verder nog weinig zien, we kijken over twee weken of het er 1 of 2 zijn.... uhmmmmm oké... 🫣

10 maanden geleden

Wij hebben 1 december de eerste echo. Nog ruim een week wachten dus🙈 en ben zo zenuwachtig nu al😅 Wij krijgen dan een vitaliteitsecho vanwege het ivf traject en omdat ik 3 jaar geleden een BBZ heb gehad. Zou dan volgens de arts op 6+5 zitten.

10 maanden geleden

Morgen😍 heel spannend