596 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op 🌸Carpe Diem🌸

Ik heb ook nergens last van hoor🥰alleen gevoelige tepels meer niet vandaag ...
Nog een, ook heel fijn om te lezen! Ik ook enkel gevoelige tepels. Alleen na werk ben ik echt niet lekker (verpleegkundige qua beroep dus ik ren nog wel wat heen en weer). Gefeliciteerd! ☺️

10 maanden geleden

Nog een, ook heel fijn om te lezen! Ik ook enkel gevoelige tepels. Alleen n ...
Hihi ik werk in de ouderenzorg als verzorgende IG op een gesloten afdeling dus dat is ook erg pittig 😅 heb heeeel soms eens een krampje dat is het 🤭🥰 Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook nergens last van !! Ja vanaf 20 weken zware bekkeninstabaliteit!! Dus daar vrees ik straks weer voor (hoeft niet ) ben heel erg benieuwd !!🫶🏻

10 maanden geleden

Reactie op 🌸Carpe Diem🌸

Hihi ik werk in de ouderenzorg als verzorgende IG op een gesloten afdeling ...
Ah ja, dat kan ik me voorstellen. Jaren geleden ook op een gesloten PG afdeling gewerkt, erg leuk maar kan zeker pittig zijn inderdaad! Ik hoop dat de collega’s straks een beetje lief voor je zijn! Oeh daar vrees ik dus zelf ook wel een beetje voor. Ben je goed hersteld van de bekkeninstabiliteit na je zwangerschap? Hopelijk mag je deze zwangerschap weer lekker doorlopen zonder al te veel vervelende symptomen, vooral in de zorg! Dat gun ik je zo! 😊

10 maanden geleden

Reactie op Wendy0501

Pas 12 december, dan ben ik ongeveer 8+4. Vind het lang duren 🙈
Hier ook pas 14 december.. 😅

10 maanden geleden

Vandaag echo gehad, 1 dag teruggezet dus nu 6+1 , super blij zagen hartjes kloppen

10 maanden geleden

Ah ja, dat kan ik me voorstellen. Jaren geleden ook op een gesloten PG afde ...
Ik heb er nog wel af en toe last van dus helaas nog niet echt hersteld ! Dus ben benieuwd hoe het nu zal komen 🤭🍀 Ik ging toen met 20 weken in de ziekte wet het was niet meer te doen helaas 😭 We wachten het rustig af🙏🏻 Ik hoop dat jij ook lekker zo mag door huppelen zonder te veel symptomen 🙏🏻💋

10 maanden geleden

1december na 2 miskramen in maart en juni

10 maanden geleden

Oh wat fijn om te horen! Gefeliciteerd! 🙌 🥹 Ik had stiekem al wat bericht ...
Ik heb ook vrijwel geen symptomen. Vandaag de eerste echo gehad bij 7+4 en alles is goed! 💛. Hopelijk is morgen bij jullie ook alles goed 🤗. Geen symptomen maakt je soms onzeker, maar denk dat we er ook blij mee mogen zijn.

10 maanden geleden

Reactie op sammetjefrans

1december na 2 miskramen in maart en juni
Hopelijk dit keer alles goed 🤞🏻. Bij hoeveel weken waren je vorige miskramen?

10 maanden geleden

Ik heb vandaag de eerste echo, als het goed is 8 weken nu. Zo spannend!

10 maanden geleden

Reactie op Baby3in2024

Ik heb vandaag de eerste echo, als het goed is 8 weken nu. Zo spannend!
Spannend! Hopelijk alles goed 🙌🏻.

10 maanden geleden

Reactie op Xjaiimy

Hier ook pas 14 december.. 😅
Hopelijk gaan de dagen snel voorbij 😊

10 maanden geleden

Wij hebben 12 december onze eerste afspraak en heb er erg veel zin in. Vooral omdat je dan weet of alles (tot nu toe) wel of niet goed is!

10 maanden geleden

Hier de eerste echo op 14 december, een vroege echo ivm missed abortions in het vervelend. Zie er dus enorm tegen op. Daarna kan ik pas genieten denk ik

10 maanden geleden

Ik vind het nog heeel lang duren tot die eerst echo… hebben jullie symptomen? Ik namelijk niet en dat maakt me wel een beetje onzeker

10 maanden geleden

Reactie op Baby3in2024

Ik heb vandaag de eerste echo, als het goed is 8 weken nu. Zo spannend!
Oeh spannend hoelaat mag je ?

10 maanden geleden

Reactie op Izzy19

Ik vind het nog heeel lang duren tot die eerst echo… hebben jullie symptome ...
Geen symptomen 🙋🏻‍♀️ en op echo was alles goed

10 maanden geleden

Oeh spannend hoelaat mag je ?
Over drie kwartier 🤞

10 maanden geleden

Reactie op Baby3in2024

Over drie kwartier 🤞
Spannend ben benieuwd hoe het gegaan is heel veel succes 🍀

10 maanden geleden

30 november 🤞🏼!