596 Reacties

10 maanden geleden

Hier vandaag 2de echo al gehad 😍 alles ziet er goed uit met de frummies vandaag 8 weken

10 maanden geleden

Vandaag eerste echo gehad, precies 8 weken zoals we hadden verwacht

10 maanden geleden

Hier vandaag 2de echo al gehad 😍 alles ziet er goed uit met de frummies va ...
😍 gefeliciteerd

10 maanden geleden

Reactie op lyla105

Vandaag eerste echo gehad, precies 8 weken zoals we hadden verwacht
Wauw😍

10 maanden geleden

6 december eerste echo

10 maanden geleden

Vanochtend eerste echo gehad met 7+4 🥰 gelukkig zag alles er goed uit!

10 maanden geleden

30 november hebben wij de eerste echo

10 maanden geleden

Wij 29 nov de eerste echo, weer spannend, als de berekening klopt ben ik al 8+4 zwanger.

10 maanden geleden

Reactie op mandy220921

Wij 29 nov de eerste echo, weer spannend, als de berekening klopt ben ik al ...
Spannend! Wij hebben 30-11 onze eerste echo en dan ook 8+4w. Fijn weekend!

10 maanden geleden

Ik heb hier vaak gelezen dat de vitaliteitsecho niet wordt vergoed, alleen de termijn, 13 weken en 20 weken echo's. Heb het nagevraagd bij mijn vk, om verrassingen wat betreft ineens moeten betalen te voorkomen en zij gaf aan dat het gewoon onder zwangerenzorg valt en in het basispakket zit. Bij mijn vorige vk in onze vorige woonplaats ook niet betaald ervoor.

10 maanden geleden

14 december, nu 6 weekjes

10 maanden geleden

Reactie op Velvetxamethyst

7 dec pas 🙏
Wij ook! Hoelang ben je dan zwanger?

10 maanden geleden

Ik heb 7 december de 8 weken echo, alles was gisteren goed! Het is even kij ...
Oooh dat lijkt mij een lange 2 weken dan! 🙈

10 maanden geleden

Ik heb 7 december 1ste echo met uit mijn berekening precies 8 weken zwangerschap. Vindt het wel lang duren, dit is m’n 1ste zwangerschap en wisten het bij 4 weken +2 dagen

10 maanden geleden

6 december❤️ Ben dan 6+6 zwanger. (Kijk er echt naar uit! Had bij mijn vorige zwangerschap al meerdere kwaaltjes zoals moe en misselijk, nu top fit🙈)

10 maanden geleden

13 december met 7+1 duurt nog zo lang

10 maanden geleden

Reactie op Milsmits

27 nov. Dit jaar ook een miskraam gehad dus erg spannend allemaal... Sterkt ...
Ik ook maandag.. en ook een miskraam gehad in juni. Succes en sterkte mrt het afwachten!

10 maanden geleden

23 december pas! Ik ben dan 8 weken en 3 dagen zwanger. Als het een goede echo is vertellen we het met Kerst aan de familie ❤️

10 maanden geleden

De bedoeling was 7 December met 8+4. Maar door verschillende bloedingen (ik draag het gen factor V leiden) Is het nu 30 November geworden, dus nog een paar dagen en dan weten we of alles goed is🍀

10 maanden geleden

Reactie op BabyJ2

De bedoeling was 7 December met 8+4. Maar door verschillende bloedingen (ik ...
Ik had in de eerste weken ook veel bloedingen, zelfs met stolsels en heb al meerdere keren gedacht dat het mis is gegaan maar ben nu bijna 8 weken en heb al 2 fantastisch mooie echo’s gehad. Heel veel sterkte en succes!!