596 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Bmwz

Jeetje wat vervelend meid. In kan helaas niet het antwoord geven waarop je ...
Lees net pas je berichtje, dank je wel! Alles is goed gegaan! Het blijkt dat mijn baarmoeder erg naar voren ligt dus ik ben beter te echo-en via mijn buik. Inwendig zagen ze daarom (dachten ze) een vruchtje die achterloopt maar dat is gelukkig niet het geval. Alles oké en maandag weer een echo dan ben ik 8 weken😊

10 maanden geleden

Reactie op dvr1703

Ik had in de eerste weken ook veel bloedingen, zelfs met stolsels en heb al ...
Dank je!😊Heb het bij mijn 1ste zwangerschap ook gehad (Toen kwamen we halverwege er pas achter dat ik drager was) en ons zoontje is ondertussen 14 maanden. Maar toch blijft het elke keer spannend😊 Zit nu ook nog eens met een blaasontsteking...

10 maanden geleden

Net eerste echo gehad met 6 weken 🥰 alles zag er goed uit, hartje was gelijk te zien toen ze met het apparaatje op mn buik zat! Gerustgesteld hier! Termijn klopte ook.

10 maanden geleden

Woensdag de eerste echo. Als ik tel vanaf laatste menstruatie dan 6 weken en 5 dagen. Ivm hormonen een snellere eisprong. In augustus miskraam gehad. Zijn al 2.5 jaar bezig voor onze grootste wens. Deze positieve test komt van een iui poging. 23 oktober 🍀 Eigenlijk geen klachten, slaap slecht en een beetje moe.

10 maanden geleden

Reactie op Saarve

Woensdag de eerste echo. Als ik tel vanaf laatste menstruatie dan 6 weken e ...
Ik ook woensdag! Heel veel succes ❤️🍀

10 maanden geleden

Maandag🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 zo zenuwachtig!! Vorige keer dat ik daar was (in juni) kreeg ik te horen dat het op een miskraan uit zou draaien… blij als maandag voorbij is en hoop zoooo op goed nieuws!!

10 maanden geleden

Reactie op LISA1990-

Ik ook woensdag! Heel veel succes ❤️🍀
Succes! 🍀

10 maanden geleden

Ik donderdag 7 dec. Gelukkig wel al om half 9 in de ochtend 😄 eerst onze dochter naar opvang brengen en dan kijken of ons twee wondertje het goed doet ❤️🥰

10 maanden geleden

Aankomende woensdag🫶🏻 dan 9+2🤰🏼

10 maanden geleden

Aanstaande maandag! dan 7+4. Ik ben zo gespannen ik hoop gewoon op goed nieuws. Staat al ruim 3 weken gepland. Leken wel de langste drie weken ooit😅

10 maanden geleden

Reactie op mandy220921

Wij 29 nov de eerste echo, weer spannend, als de berekening klopt ben ik al ...
Wat bedoel je met 8+4? Zie dat vaker voorbij komen😀

10 maanden geleden

Reactie op Rianne60

Aanstaande maandag! dan 7+4. Ik ben zo gespannen ik hoop gewoon op goed nie ...
Wat bedoel je met 7+4? Zie dat vaker voorbij komen 😀

10 maanden geleden

Reactie op ircha2024

Wat bedoel je met 7+4? Zie dat vaker voorbij komen 😀
Dat betekent 7 weken en 4 dagen 😉

10 maanden geleden

Morgen mijn eerste echo ooit, met 6+6. Ik kan vandaag echt aan niks anders denken. Hopelijk is alles in orde ✌🏻

10 maanden geleden

Vanmorgen vroege echo gehad (bij een pretecho geboekt) dit omdat we het vandaag vertellen aan onze gezinnen , volgend weekend gaan we weekend weg met elkaar. Maar ze raadde het aan het nog niet te vertellen omdat het echt nog heel pril is, voor de 6 weken nog… Maar wel zag ze een kloppend hartje dus gaan we het alsnog wel vertellen. Vind het niet leuk dat familie het zo al denkt omdat ik niet rook (ja die zijn daar mee bezig) We krijgen donderdag van haar kosteloos nog een echo , eigenlijk voor dat weekend weg dat er wat meer te zien is als we het dan zouden willen vertellen. En omdat ze nog wat zag op de echo! Maar nog niet zeker of het een tweede is… Kan ook een leeg vruchtzakje zijn. Dat was toch wel even schrikken, dat worden nog 4 lange dagen… Natuurlijk een wonder, maar 2 baby’s…. 🙈

10 maanden geleden

11december eerste echo🥹 duurt zo lang..

10 maanden geleden

Reactie op rjv1997

Vanmorgen vroege echo gehad (bij een pretecho geboekt) dit omdat we het van ...
Wat spannend nog even! Heb donderdag ook echo met 7 weken. Ook van plan als het dan goed is om te vertellen ivm etentje etc. Als het goed voelt dan zou ik het inderdaad gewoon vertellen!

10 maanden geleden

Reactie op pippetje

Morgen mijn eerste echo ooit, met 6+6. Ik kan vandaag echt aan niks anders ...
Wat bedoel je met 6+6?

10 maanden geleden

4 december is mn 7 weken echo (na iui).. kan me niet snel genoeg gaan, dan 7w+4d. Gelukkig heb ik nog een paar daagjes vrij met afleiding.

10 maanden geleden

Reactie op ircha2024

Wat bedoel je met 6+6?
6 weken en 6 dagen zwanger