596 Reacties

10 maanden geleden

Heb hem al gehad. Over 2 weken weer

10 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Wat spannend nog even! Heb donderdag ook echo met 7 weken. Ook van plan als ...
Spannend! Jaa had zoiets als het niet goed is / gaat , vertellen we het ook binnen het gezin. Vandaag dus ook bij beide gezinnen gewoon verteld Nu dan even afwachten donderdag wat dat 2e ‘ding’ is , dat hebben we maar niet verteld nog. Succes donderdag!

10 maanden geleden

Reactie op pippetje

Morgen mijn eerste echo ooit, met 6+6. Ik kan vandaag echt aan niks anders ...
Ben je al geweest of mag je nog vandaag? Hoop op een mooie echo voor je!🙏🏼

10 maanden geleden

12 december. Onbekend hoever ik dan ben ivm onregelmatige cyclus. Wel weer spannend hoor.

10 maanden geleden

Over 2 uurtjes🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻

10 maanden geleden

Reactie op marrwestt

Ben je al geweest of mag je nog vandaag? Hoop op een mooie echo voor je!🙏� ...
Lief dat je het vraagt! Ik mocht gelukkig vanochtend al. Een duidelijk kloppend hartje en een vruchtzakje! Oftewel, alles zag er goed uit. Ik ben extreem opgelucht :) Volgens de metingen ben ik nu 6+5, dus een dagje minder dan ik dacht, maar ze zei dat dat ook weer kon veranderen. Ze zag wel dat ik heel veel blaasjes op/in mijn eierstokken heb, dus ik heb waarschijnlijk PCOS, dus daar schrok ik toch van. Maar gelukkig ben ik al zwanger en zou dat nu geen problemen meer moeten geven.

10 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Over 2 uurtjes🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Succes!! 🍀

10 maanden geleden

Morgen , 28 nov

10 maanden geleden

1e echo gehad. Heel dubbel gevoel aan over gehouden. Vk zag een vruchtje dat een week minder ver was dan gedacht. Wel mét kloppend hartje. Ze heeft gezegd dat we ons erop voor moeten bereiden dat het opnieuw foute boel is (in juni miskraam gehad)… Volgende week terug voor opnieuw een echo…

10 maanden geleden

Ik heb mijn eerste echo op 04-12 🍀

10 maanden geleden

Reactie op Eknein92

1e echo gehad. Heel dubbel gevoel aan over gehouden. Vk zag een vruchtje da ...
Huh hoezo? Een week terugzetten is normaal helemaal niet gek, al helemaal niet als je een hartje hebt gezien

10 maanden geleden

Reactie op pippetje

Lief dat je het vraagt! Ik mocht gelukkig vanochtend al. Een duidelijk klop ...
Wat fijn voor je, gefeliciteerd!! 🙌🏼 Oh joh ik kan mij voorstellen dat je daarvan schrikt.. gelukkig heb je zwanger mogen raken, extra bijzonder! Wens je een hele fijne zwangerschap!☺️

10 maanden geleden

Reactie op Kaybxx

Huh hoezo? Een week terugzetten is normaal helemaal niet gek, al helemaal n ...
De vk zei letterlijk dat de kans heeeel groot is dat het niet goed afloopt…. Ze wil ons volgende week maandag opnieuw zien maar zegt nu al rekening te houden met dat het een miskraam wordt…..😕

10 maanden geleden

Hier nu extra spanning voor de echo volgende week. Had vanmorgen ineens helder rood bloed verlies. Maar zoals ik het vertelde maakte de verloskundige zich nog niet echt zorgen. Ik natuurlijk wel omdat we op 6 september ook al een miskraam hebben gehad. Ergens hoop je dat ze je eerder laten komen voor een eventuele vitaliteitsecho maar daar zag ze voor nu geen reden toe

10 maanden geleden

Reactie op marrwestt

Wat fijn voor je, gefeliciteerd!! 🙌🏼 Oh joh ik kan mij voorstellen dat je ...
Dankjewel! Ik hoop dat bij jou ook alles goed is in december :)

10 maanden geleden

Reactie op Eknein92

1e echo gehad. Heel dubbel gevoel aan over gehouden. Vk zag een vruchtje da ...
Nou bij mijn eerste echo werd het ook 6 dagen terug gezet .. maar ander halve week later was het toch precies goed .. het is nog zo klein dat het ook moeilijk soms te meten is dus ik zou het gewoon even afwachten 🍀

10 maanden geleden

Vandaag! Met hartje ❤️ enorm opgelucht! Alles zag er goed uit. Ben nu 7+4! We zagen een mooi hartje en de maat van de embryo was goed 🥰 Het is gek, want het is na zo'n echo opeens "echter". Zo'n eerste trimester is zo spannend. Al met al erg opgelucht na vandaag.

10 maanden geleden

Reactie op Tamara1997

11december eerste echo🥹 duurt zo lang..
Hier ook op 11 december ☺️ Duurt idd lang.

10 maanden geleden

Ik ben 17 en 8 weken zwanger.. morgen mijn 2e echo voor het hartje.. Spannend 🥹

10 maanden geleden

Ik heb m’n eerste echo laten vervroegen naar morgen (dan 5+6). Gisteren veel helderrood bloedverlies gehad met kramp dus ben bang dat het mis is 😞