596 Reacties

10 maanden geleden

20 November eerste echo Heb zo veel stress heb in augustus miskraam gehad van 23+5 dagen 🥺 nu ben ik heel erg bang

10 maanden geleden

Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad. Ik vond het erg spannend na een missed abortion in september waarbij geen goede hartslag te zien was. Gisteren wel een goede echo met kloppend hartje gehad en zelfs 3 dagen vooruit gezet :)

10 maanden geleden

11 december heb ik men eerste echo, ik kan niet wachten maar vind et wel heeel spannend ❤️✨

10 maanden geleden

Morgen! Erg spannend..🥺

10 maanden geleden

Morgen! Erg spannend..🥺
Heeel veel succes 😘

10 maanden geleden

Morgen de termijn echo ik ben dan 9+2🙏🏻

10 maanden geleden

13 december ♥️♥️♥️

10 maanden geleden

13’december, na 3 terugplaatsingen van ons ixi traject ♥️♥️ bijna 5 weken zwanger ♥️♥️

10 maanden geleden

11 december

10 maanden geleden

Pas 13 januari met bijna 11 weken. Termijnecho (6-7 weken) willen ze niet meer standaard doen. Ga wel op zoek naar een praktijk waar ik die betaald kan laten doen

10 maanden geleden

19 december. Nog even geduld

10 maanden geleden

Wij op 4 december bij 7 weken de eerste echo. Wij krijgen deze ‘kado’ bij de praktijk en met 10 weken (27 december) de volgende weer.

10 maanden geleden

Reactie op 🌸Carpe Diem🌸

Morgen de termijn echo ik ben dan 9+2🙏🏻
Ik ben ook morgen! Dan precies 8 weken. Wordt nu wel zenuwachtig 🍀🍀

10 maanden geleden

Reactie op ann1996

Wij op 4 december bij 7 weken de eerste echo. Wij krijgen deze ‘kado’ bij d ...
Ja dat heb ik ook idd! Morgen heb ik die vitaliteitsecho, weet alleen dat ik minimaal 6 weken zwanger ben maar het kunnen er ook 8 of 9 zijn 😅🍀

10 maanden geleden

Goede avond Lieve dame.s Ik ben wendy heb al 5 kinderen En kwam er achter dat ik weer zwanger ben 8 oktober was mijn laatste ongesteld.heid en voor mij berekening ben ik 7 weken zwanger nu van de week een oggo gehad ze zagen wel een vruchtzakje geen ebrio gisteren vlinken buikkrampen geen bloed verlies vandaag eggo gehad wel genoeg vruchtwater wel.piep.klein iets tezien en haar berekenning ben ik waarschijnlijk 5 weken + 5 December terug gekomen is er geen kloppend hardje dan is het niet goed ondanks ik een mama ben van 5 kinderen wil.je dit niet horen en mee maken iemand die het ook mee maak en dingen met me kan delen 🙄🙄groetjes wendy

10 maanden geleden

21 decemberrrr, zo spannend. Vandaag 4 weekjes zwanger🤩

10 maanden geleden

Reactie op Rncknc

21 decemberrrr, zo spannend. Vandaag 4 weekjes zwanger🤩
Ik denk dat je dan beter in de augustus groep kan stappen. Daar zal iedereen wat meer aansluiten en van hetzelfde termijn zijn! In de juligroep is iedereen al wat verder! 😌

10 maanden geleden

Ooooh dankjewel voor de tip!!! Even uitvogelen hoe ik dat doe, zit er pas vanaf vandaag op😊

10 maanden geleden

Reactie op Milsmits

27 nov. Dit jaar ook een miskraam gehad dus erg spannend allemaal... Sterkt ...
Hoe is je echo gegaan ? 😊

10 maanden geleden

Reactie op 90Lisa

6 december eerste echo
Ik ook!